Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برونو فرناندز هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد.  

با این وجود تاکنون هیچ توافقی میان ۲ تیم حاصل نشده است، اما باشگاه پرتغالی آماده است تا هر چه زودتر این انتقال را نهایی کند، زیرا از نظر مالی فایده زیادی برای این تیم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای اکسپرس اسپورتس، اسپورتینگ لیسبون برای این که اجازه جدایی هافبک ۲۵ ساله خود را صادر کند، از منچستر یونایتد مبلغ ۶۵ میلیون یورو طلب کرده است.  

باشگاه پرتغالی همچنین درخواست کرده مارکوس روخو مدافع آرژانتینی و ۲۹ ساله شیاطین سرخ هم به عنوان بخشی از این معامله به این تیم بپیوندد.

بیشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش

فرناندز پس از گذراندن چند فصل درخشان در ترکیب اسپورتینگ لیسبون، تمایل زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد، اما روخو که پیش از این به مدت ۲ فصل در تیم پرتغالی بازی می‌کرد و در سال ۲۰۱۴ با نظر لوئیز فن خال از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، رغبتی برای بازگشت به تیم سابقش ندارد.  

مسئولان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند این بازیکن را هرچه زودتر به خدمت بگیرد تا کادرفنی این تیم بتواند از فرناندز در بازی برابر لیورپول استفاده کنند.

منچستریونایتد یکشنبه هفته آینده میهمان لیورپول خواهد بود و نمانیا ماتیچ، فرد و آندریاس پریرا تنها هافبک‌های منچستریونایتد هستند که می‌توانند در این بازی در ترکیب تیمشان قرار بگیرند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد اسپورتینگ لیسبون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست