Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:10:45 GMT

بازگشت؛ دو ماه و نیم بعد از آن تکل وحشتناک! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۲۰۹

آندره گومس، هافبک پرتغالی اورتون تمرینات فردی را آغاز کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه و نیم قبل بود که در جریان دیدار دو تیم اورتون و تاتنهام، آندره گومس بعد از برخورد با سون هیونگ مین، وینگر کره ای تاتنهام نقش بر زمین شد و صحنه ای دلخراش پیش چشم هواداران فوتبال رقم خورد. مصدومیت هافبک اورتون به قدری سخت بود که سون هیونگ مین گریه اش گرفت و به هر طریقی قصد داشت از آندره گومس عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما حالا آندره گومس بعد از سپری کردن دوران نقاهت، امروز در فینچ فارم، کمپ تمرینی اورتون حاضر شده و بعد از خوش و بش با دیگر بازیکنان، تمرینات فردی اش را آغاز کرد.  هفته گذشته کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون، ابراز امیدواری کرد این بازیکن 26 ساله پس از دو ماه و نیم دوری به زودی به ترکیب اورتون بازگردد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "آندره گومس می تواند از هفته آینده بازگشته و تمرین های جداگانه را آغاز کند. این خبر خیلی خوبی است، روند بهبودی او سریع پیش می رود، بنابراین من امیدوارم آندره گومس در اسرع وقت بتواند در تیم ما بازی کند، زیرا او بازیکن فوق العاده ای است."

 

 

 

اورتون آندره گومز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون آندره گومز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شب گذشته تصاویری از یک نزاع وحشتناک گروهی منتشر شد. آن گونه که مسئولین محلی می‌گویند، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است. لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین