Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:26:26 GMT

نمایشگاه صنعت ساختمان در بندرعباس گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۷۵۹

نمایشگاه صنعت ساختمان در بندرعباس گشایش یافت

نمایشگاه صنعت ساختمان بندرعباس شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان هرمزگان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان بندرعباس شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل امور سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان و بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان هرمزگان واقع در سه راه جهانبار گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس سالاری رئیس اتاق تعاون هرمزگان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه از 24 تا 27 دی ماه از ساعت 17 تا 22 میزبان حضور علاقمندان، فعالان عرصه ساخت و ساز و مهندسان اجرا و ناظر، فعالان این بخش و عموم مردم است.

وی با بیان این که در این دوره از نمایشگاه دو شرکت ترکیه‌ای نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: چندین شرکت دانش‌بنیان حوزه صنعت ساختمان و صنایع وابسته نیز حضور یافته‌اند و شمار شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه در همسنجی با سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با جدیدترین دستاوردهای فنی و تکنولوژی مرتبط با صنعت ساختمان و نوآوری‌های برتر مطرح در این بخش است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه صنعت ساختمان هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران