Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@23:40:34 GMT

عکس ؛ درگیری عجیب مدافع رئال با موراتا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۸۳۶

عکس ؛ درگیری عجیب مدافع رئال با موراتا

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید لحظات دشواری را برابر رئال مادرید سپری کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در دیداری جنجالی در ابتدای هفته و در فینال سوپرکاپ اسپانیا در عربستان، در ضربات پنالتی موفق به شکست رقیب دیرینه شده و جام قهرمانی را از آن خود کرد، اما دقایق پایانی این دیدار حواشی فراوانی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۱۵، آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک با دروازه تیبو کورتوا، بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت که با تکل خشن فده والورده متوقف شد و هافبک اوروگوئه ای حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

بازیکنان دو تیم به سرعت خودشان را به صحنه رساندند و مطابق انتظار بین طرفین درگیری ایجاد شد. اما تصاویر نشان می دهد دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید ضربه ای با پایش به سر آلوارو موراتا زد که البته به نظر می رسد عمدی نبوده و کارواخال در حالی که عقب عقب حرکت می کرد، ناخواسته موجب رخ دادن چنین برخوردی شده است. به نظر می رسد آلوارو موراتا بعد از این برخورد دچار حالت تهوع و سرگبجه شده و به همین دلیل نتوانسته در ضربات پنالتی برای تیمش پشت توپ قرار گیرد. بدین ترتیب بهترین فرصت اتلتیکومادرید در این صحنه از دست رفت و متعاقبا آنها از داشتن یکی از پنالتی زنان خود نیز محروم شدند تا در نهایت جام قهرمانی را در دستان سرخیو راموس ببینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلوارو موراتا رئال رئال مادرید اتلتیکومادرید آلوارو موراتا اتلتیکومادرید دنی کارواخال رئال رئال مادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود