Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:19:30 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۸۷۱

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۲۴ دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،  «حجت الاسلام محمد فتاحی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در جلسه برنامه‌های دهه فجر در تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر در استان امسال با رنگ و بوی فرهنگ مقاومت و شهادت، تبیین دستاوردهای نظام، بیانیه گاوم دوم انقلاب و…برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی از شهرها تا روستاهای دورافتاده و محروم در زمینه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی طراحی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر از اولویت‌های ادارات تبلیغات در سراسر استان برای دهه فجر است.

اجرای طرح هادی در ۲۰ روستای شهرستان دهلران 

مجید عسگری فرماندار دهلران، گفت: امسال ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان هزینه می‌شود.

وی افزود: این اعتبار از محل‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ملی، بحران و ارزش افزوده در ۲۰ روستای شهرستان هزینه شده و یا می‌شود.

عسکری اظهار داشت: بهسازی معابر، شن ریزی، بیس و آسفالت، ایجاد جوی و جدول و کانال سنگی از جمله اقداماتی است که در این روستا انجام می‌شود.

قیمت مرغ در ایلام کاهش یافت 

«عزت الله عبدخانی» معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در ایلام خبر داد.

وی افزود: قیمت مرغ از هر کیلوگرم 12.900 تومان به 11.700 تومان کاهش یافته است.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام  تاکید داشت: هیچ کدام از واحدها و صنوف عرضه کننده مرغ گرم کشتار روز اجازه فروش بالاتر از قیمت 11.700 تومان را نخواهند داشت و عدم رعایت قیمت اعلام شده به منزله گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.

استفاده از مزیت‌های مرزی ایلام مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است

« قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام به تلاش‌های انجام‌شده برای استفاده از مزیت‌های مرزی در استان ایلام اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از مزیت‌های مرزی مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: برای تحقق استفاده از مزیت‌های مرزی استان که یکی از ظرفیت‌های بالقوه در کشور است برنامه‌های مدون تدوین‌شده است.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام قیمت مرغ اقتصاد مقاومتی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند