Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در نشست بررسی و حل مسائل شرکت های فناور و  دانش بنیان استان با بیان اینکه به نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه اعتقاد راسخ دارم، افزود: اکنون رقابت در دنیا در حوزه رشته های بین رشته ای و فعالیت های دانش بنیان است به طوری که کشورهای نوظهور در عرصه اقتصاد در دنیا بیشترین نیرو و اقدامشان را در این بخش ها متمرکز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقشه راه توسعه کشور بر اقتصاد دانش بنیان مبتنی است، ادامه داد: بر اساس سند تدوین شده کشور ما باید در این حوزه رتبه نخست منطقه و جایگاه برتر را در دنیا داشته باشد.

حقیقی با بیان اینکه اکنون رقابت در دنیا در حوزه قعالیت های دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر به این حوزه توجه شده ولی این توجه کردن در قواره شرکت های دانش بینان نبوده است و علت آن هم این است که این نوع فعالیت ها، پدیده تازه ای است و اگر بدانیم همین موضوع، مساله اصلی در زمان کنونی است، قطع یقین جل مشکلات شرکت های دانش بنیان را بیشتر پی گیری می کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اکنون شرایط کشور عادی نیست، تصریح کرد: درچنین شرایطی باید تسهیل گری ها را برای کمک به تولید بیشتر کنیم.

وی افزود: در نتیجه اقدامات و پی گیری های انجام شده در سال جاری هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده و علاوه بر آن تا کنون ۱۰ واحد غیر فعال نیز به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار زنجان از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا هر راهکار لازم را برای رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان، اتخاذ و عملیاتی کنند.

گفتنی است در این جلسه که نخستین نشست از سلسله نشست های حل مسائل شرکت های فناور و دانش بنیان استان بود، مشکلات ۱۲ شرکت از سوی مدیران عامل آنها مطرح شد و استاندار زنجان دستوراتی را برای حل مسائل آن ها صادر کرد.

 ضرورت همکاری بانک هاجهت تامین نقدینگی به دلیل غیر ملموس بودن دارایی های شرکت های دانش بنیان، حمایت جهت حضور در نمایشگاههای خارجی، همراهی و تسهیل گری مالیات و تامین اجتماعی در حل مسائل شرکت ها، بهره گیری از توان شرکت های بومی استان، اختصاص محل استقرار برای شرکت های دانش بنیان و رفع بروکراسی های اداری از جمله موارد طرح شده از سوی میران عامل شرکت ها بود.
گفتنی است هم اکنون ۶۵ شرکت دانش بینان در استان زنجان فعالیت دارند.

برچسب‌ها استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی حوزه دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان فتح الله حقیقی حوزه دانش بنیان استانداری زنجان فتح الله حقیقی حوزه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی