Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: ادامه اجرای طرح فولاد و ذوب آهن ازنا نیازمند تامین اعتبار مالی است که این مهم در رایزنی با سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پیگیری می‌شود.

سید موسی خادمی با تاکید بر استقبال استان از مشارکت ایمیدرو در احداث مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا افزود: در ادامه پیگیری مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی استان با دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) رایزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در این نشست، نحوه مشارکت سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا بررسی شد و انتظار می‌رود با توجه به مساعدت استان برای فراهم کردن شرایط حضور این شرکت، فعالیت ایمیدرو در مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا محقق شود.

استاندار لرستان  ادامه داد: این طرح با سرمایه گذاری ۱۰ هزارو ۳۵۰میلیارد ریال و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است که نیاز به تامین اعتبار دارد و با راه‌اندازی آن حدود یک هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

خادمی تصریح کرد: مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا در فاز نخست با ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون تن ورق فولادی در سال و در فاز دوم با ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن شمش فولادی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو