Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساح با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ عضو کانون فرهنگی هنری انصارالحسین بیرجند به طرح «فهما» پیوستند، گفت: «اعتکاف علمی» دانش آموزان به منظور تقویت سطح علمی آنان در حال برگزاری است.

«حمید مساح» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند سال 1387 راه‌اندازی شده است، گفت: تاکنون 120 نفر از اعضای این کانون با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به روداد ملی «فهما» پیوسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین بیرجند با بیان اینکه طرح ملی «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) در قالب شاخص‌های هشت گانه با هدف ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرایی شده است، گفت: با ثبت فعالیت‌های قرآنی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه، غنی سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری موفق به کسب 4 هزار امتیاز شده ایم.

 

مساح از ثبت ایده «اعتکاف علمی» کانون فرهنگی و هنری انصارالحسین بیرجند در سامانه فهما خبر داد و افزود: در این راستا پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح تا اذان ظهر کلاس های تقویتی و رفع اشکال دروس ابتدایی و متوسطه اول در حال برگزاری است و 100 نفر از نوجوانان در این کلاس های تقویت شرکت دارند.

 

وی با بیان اینکه سومین یادواره 115 شهید مسجد امام حسین(ع) نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود، ادامه داد: همچنین مراسم اعتکاف دهه آخر اسفندماه نیز در این مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین بیرجند افزود: نمایش فیلم، گردهمایی بسیجیان، گرامیداشت 22 بهمن و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

 

مساح بیان کرد: در حال حاضر کتابخانه مخزن دار با یک هزار و 500 جلد و کتابخانه قفسه باز در داخل شبستان مسجد نیز با پنج هزار جلد در این کانون فرهنگی و هنری دایر است.

 

گفتنی است، نظر به درخواست های گسترده مدیران کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور، رویداد ملی فهما ۹ روز دیگر تمدید شد (پیش از این ۲۵ دی ماه به عنوان آخرین روز اعلام شده بود) و دریافت آخرین خروجی از سامانه به عنوان اولین مرحله از مراحل ارزیابی کانون ها(ارزیابی سیستمی و سامانه ایی) به ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۴ بهمن ۹۸ موکول شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما فهما طرح ملی فهما اعتکاف علمی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود