Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از شهر خودرو سپاهانی‌ها باید مراقب باشند فشارها بیرونب منجر به خداحافظی امیر قلعه‌نویی نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بمب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران به بازیکنان تعلق نداشت و یحیی گل محمدی سرمربی موفق شهرخودرو مشهد با جدایی از این تیم به تهران آمد تا جانشین گابریل کالدرون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال جنجالی در شرایطی صورت گرفت که شهرخودرو مشهد به عنوان نماینده ایران باید کمتر از 10 روز دیگر در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020 به میدان برود و به همین خاطر انتظار می‌رفت که مالک شهرخودرو با جدایی یحیی موافقت نکند.

آنطور که خبرش در رسانه‌ها منتشر شده مبلغ 4 میلیارد تومانی رضایتنامه گل محمدی از یکطرف و فشارهای وارد شده از مدیرت بالا دست کشوری به مالک شهرخودرو که چند بیانیه و توئیت اعتراضی را هم از جانب عوامل پدیده به همراه داشت، در نهایت حکم به جدایی گل محمدی داد تا شهر خودرو تیم موفق نیم فصل اول لیگ در شرایط فعلی بدون سرمربی به کار خودش ادامه دهد.

فشارهایی که از عوامل بالادست به مجموعه شهرخودرو وارد شد نقشی تاثیرگذار در این جابجایی ایفا کرد تا امروز پرسپولیس به سر و سامان رسیده باشد و شهر خودرو هم باید به دنبال سرمربی جدید بگردد.

اما این روزها شایعات دیگری هم مبنی بر جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و پیوستنش به تیم ملی هم شکل گرفته که نگرانی‌هایی را هم برای هوادران سپاهان ایجاد کرده است.

طلایی‌پوشان مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستند و در لیگ قهرمانان آسیا هم می خواهند حضوری موفق داشته باشند و این یعنی سپاهان در ادامه فصل به تمام نیروهایش احتیاج دارد و در راس آنها امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی باید ماموریت ناتمام خودش بر روی نیمکت سپاهان را تمام کند.

در این شرایط هنوز چیزی قطعی نشده و به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی اردوی آمادگی تهران و اقامت سپاهان در هتلی که به فدراسیون فوتبال هم نزدیک است بی ارتباط با این شایعات نبوده است.

تا به امروز هنوز اظهار نظر رسمی از طرف شخص امیر قلعه‌نویی مطرح نشده و به همین خاطر هواداران همچنان نگرانی‌های خودشان را دارند.

باشگاه سپاهان هم مخالف جدایی امیر قلعه‌نویی است و در این شرایط اقتصادی و سیاسی مسعود تابش نمی‌تواند به سرعت مربی دیگری هم سطح با امیر قلعه‌نویی را برای نیمکت سپاهان انتخاب کند و این مسئله می‌تواند کل فصل را از دسترس سپاهان خارج کند.

با این وجود شنیده شده که به مانند ماجرای یحیی و شهر خودرو سیگنال‌هایی از بالادست به مدیران فولاد مبارکه و باشگاه وارد شده تا اگر لازم شد مجوز جدای قلعه‌نویی را صادر کنند و اگر این فشارها بیشتر از حد معمول باشد جدایی قلعه‌نویی خیلی هم دور از ذهن نیست.

البته همچنان مذاکرات 3 طرف برای رسیدن به بهترین توافق ادامه دارد و شاید خود قلعه‌نویی تصمیم بگیرد قید تیم ملی را بزند، اما اگر از جانب سرمربی سپاهان  چراغ سبزی به فدراسیون فوتبال نشان داده شود ممکن است شرایط برای ماندن سرمربی سپاهان در اصفهان بسیار سخت شود و سپاهانی‌ها باید اجازه دخالت‌های غیر فوتبالی در این حوزه را ندهند.

کد خبر 405749

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان تیم ملی فوتبال ایران یادداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در انتخاب جانشین توماس توخل برای فصل آینده به بن‌بست رسیده است. رالف رانگنیک هم مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان در تیم فعلی خود ماندگار شد و به باواریایی‌ها جواب رد داد.

توماس هیتسلسپرگر، ملی‌پوش سابق آلمانی، در پستی از مدیران بایرن و نحوه رفتار آنها برای یافتن و به توافق رسیدن با مربی جدید انتقاد کرد. او نوشت: «من نمی‌فهمم چرا افراد در بايرن اینقدر احساس مسئولیت می‌کنند که حتما باید اطلاعاتی درباره مربی ارائه دهند و حتی با نامزدهای ممکن صحبت کنند. هاینر رئیس باشگاه است، اولی هوینس رئیس افتخاری است. مکس ایبرل مدیر ورزشی است و بنابراین او مسئول است، هیچکس دیگری مسئول انتخاب مربی نیست جز او.»

عصر سه‌شنبه هربرت هاینر توافق با رانگنیک را تایید کرده بود و در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما در حال مذاکره خوبی با رالف رانگنیک هستیم و توافق نزدیک است.» یان کریستن درسدن، مدیر عامل باشگاه هم در همان روز گفت: «به‌زودی تصمیم خواهیم گرفت، مربی جدید خیلی زود معرفی می‌شود.»

چهار روز قبل هم هوینس تایید کرده بود که رانگنیک گزینه نهایی آنهاست و در یک مصاحبه قبل‌تر هم از توماس توخل، سرمربی فعلی، انتقاد کرده بود که حواشی زیادی را به وجود آورد و گفته می‌شود این حواشی در پاسخ منفی رانگنیک تاثیرگذار بوده است، چراکه سرمربی اتریش با دیدن این حواشی تصمیم گرفته کار کردن تحت فشار در بایرن مونیخ را قبول نکند.

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی