Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از کسب رتبه برتر منطقه 20 در لایروبی انهار و مسیلها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، رضا معلم در این خصوص گفت: لایروبی و رسوب برداری 7 مسیل عبوری سرخه حصار، فیروز آباد، ماندگاری، بهشتى، خروجى سوم، کانال یاخچی آباد و کانال بازیافت به طول 25 کیلومتر و كانالهای درجه یك و دو به طول ٥٠ كیلومتر در این منطقه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معلم با بیان اینکه طرح لایروبی انهار بصورت مستمر در سطح نواحی این منطقه انجام می شود افزود: به منظور کنترل  آبهای سطحی قبل از شروع بارندگیها طرح های لایروبی در دو بازه زمانی انجام شده است .
وی اظهار داشت: عملیات جلوگیری از ورود ضایعات و لجن به مسیل ها و لایروبی و رسوب برداری انهار طبق برنامه هفتگی و مدون در سطح نواحی هفتگانه منطقه 20 انجام می شود.
وی با بیان اینکه به منظور آمادگی مقابله با بارش ها تعداد 5 هزار و 500 کیسه شن برای هدایت آب انهار آماده سازی شده است گفت: روزانه حدود 6 تن لجن و رسوب از انهار در سطح نواحی هفتگانه جمع آوری می شود.
معلم متراژ کل انهار روبسته در این منطقه را حدود 41 هزار متر طول عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه آبگرفتکی در انهار و معابر، عملکرد اکیپ های لایروب نواحی به صورت مستمر از سوی حوزه خدمات شهری این منطقه و شهرداران نواحی نظارت می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه بیش از 70 درصد آب های سطحی شهر تهران از منطقه 20 عبور می کند، تصریح کرد: به منظور آمادگی لازم برای مدیریت بحران های احتمالی در هنگام بارش های فصلی، لایروبی مستمر کانالهای فرعی و اصلی، پاکسازی مخزن 600 هزار مترمکعبی صالح آباد و رسیدگی روزانه به زباله گیرهای نصب شده در مبادی ورودی کانالها و انهار به صورت مستمر انجام می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 20 در لایروبی انهار مسیلها حائز رتبه برتر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان