Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر که به همراه مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی به دیدار خانواده این جوان ۱۹ ساله رفته بود گفت: وظیفه ما است که ثمرات خوبی برای ارشیا ارباب بهرامی به یادگار بگذاریم. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته ایشان جوان بسیار خوبی بود و حتما درجات بالایی دارد و او باید شفاعت ما را در آن دنیا بکند ولی وزارت ورزش و جوانان برای زنده نگه داشتن نام همچین قهرمانی تمام تلاش خود را می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مسابقه قهرمانی کشور تای‌چی چوان، انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۰ در کشور ایتالیا در سال آینده به نام ارشیا ارباب بهرامی برگزار خواهد شد. 

ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ۱۹ ساله تای ‌چی کشور که مدال های بین المللی زیادی هم داشت یکی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی بود.

کد خبر 4826059

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر سقوط هواپیمای اوکراینی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد جام تختی فرهاد مجیدی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین