Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:10:22 GMT

سلطانی‌فر: نه استقلالی‌ام، نه پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۱۷۸۳

سلطانی‌فر: نه استقلالی‌ام، نه پرسپولیسی

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات پرسپولیس و استقلال را ما بتوانیم به گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند بتوانند بازی‌های خوبی انجام بدهند پیروزی های خوبی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر افزود: به اعتقاد من دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بنیان فوتبال ما هستند البته الان همه باشگاه‌ها وضعیت‌شان خوب است و همه باشگاه‌ها در لیگ مسابقات خوبی انجام می‌دهند و بالاخره همیشه یک قطب سوم هم ما داشتیم که در کنار این دو تیم یک زمانی پاس بود یک زمانی سپاهان بود و باشگاه‌های دیگر بودند که به فوتبال ما کمک می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات پرسپولیس و استقلال را ما بتوانیم به گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند بتوانند بازی های خوبی انجام دهند و پیروزی های خوبی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه هم ما می‌دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاه‌ها بویژه این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب است حال فوتبال تیم ملی ما خوب است. من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگر نداشته باشم، اصلا ندارم.

 سلطانی فر گفت: بنده مسئولیتم، ایده و گرایشم این است که به هر  دو تیم کمک کنم، پشتیبانی کنم به خاطر اینکه احساس می‌کنم کمک به رشد این دو تیم کمک به رشد، کمک به فوتبال ملی ماست، کمک به افتخارافرینی در سطح فوتبال آسیا و فوتبال دنیا است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند بتوانند بازی های خوبی انجام دهند پیروزی های خوبی داشته باشند بویژه پیروزی های خارج از مرزهای‌مان در مسابقات بین المللی در مسابقات قهرمانی آسیا که باعث عزت و افتخار ما شوند.

 سلطانی فر در پایان تصریح کرد: بنده نه گرایش خاصی به به این رنگ دارم نه گرایش خاصی به آن رنگ دارم، وظیفه و مسئولیتم این است که از هر دو تیم حمایت کنم برای رشد و ارتقای هر دوتیم تلاش کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی

شاگردان مهدی تارتار تا یکقدمی شکست خانگی پیش رفتند اما با گل مهاجم پرسپولیسی با تساوی از بازی امروز خارج شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ملوان انزلی در هفته بیست‌وششم با فرار از شکست مقابل هوادار با گل دقیقه 86، امتیازات خود را به عدد 39 رساند و در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

گل‌ها: محمد عمری (86) برای ملوان و بابک مرادی (5) برای هوادار

اخطار: محسن سفیدچقایی، مجتبی لطفی، امین قاسمی‌نژاد، محمد میری، مرتضی منصوری و محمد عباسی برای هوادار

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند