Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان تربت حیدریه در خراسان رضوی این روزها به واسطه بارش نعمت الهی بعضا در طبیعت پیشکوه تربت حیدریه حاضر می‌شوند. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، این روزها که نعمات الهی بر سر مردم دیار امام رضا(ع) نازل شده و بارش برف زمستانی تقریبا اکثر نقاط استان خراسان رضوی را سفید پوش کرده است؛مردم شهر تربت حیدریه با حضور در منطقه گردشگری «پیشکوه» با ساخت آدم برفی و تیوپ بازی به تفریح می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد غلامی،دانشجوی 24 ساله‌ای که با دوستانش به اینجا آمده است؛ به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خدا را به خاطر بارش برف که حدود یک دهه در تربت حیدریه شاهد آن نبوده‌ایم؛ شاکر و سپاسگزاریم.

بارش برف در جاده‌ های 1 استان/الزام همراه داشتن زنجیرچرخ در جاده‌های کوهستانیآخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان مرکزی؛ 13000 کیلومتر برف‌روبی شدخوشی‌ها و ناخوشی‌های برف در خراسان جنوبی + تصاویر

مردی میانسال در بین جمعیتی که از روی تپه‌ای در منطقه گردشگری پیشکوه در حال سر خوردن از روی برف‌ها است، می‌گوید: این کار هیجان بسیار زیادی دارد و با خانواده‌اش به اینجا آمده است. زن و مرد، کوچک و بزرگ هر کدام یک تیوپ باد شده در دست گرفته و سعی می‌کنند با بالای تپه بیایند و از آنجا روی برف‌ها سر بخورند.

نکته‌ای که اما اینجا به نظر می‌آید، کمی مغفول مانده است،عدم حضور حداقل یک تیم امدادی برای فعالیت در حادثه‌ای احتمالی در این برف بازی است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه

آفتاب‌‌نیوز :

با بارش‌های اخیر ساحل کاظیم‌ داشی بهتر از قبل شد تا حدی که مردم بتوانند خود را به آب شور دریاچه بزنند و از منافع درمانی‌اش بهره‌مند بشوند. 

 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید