Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام میرلوحی با بیان‌اینکه آیت‌الله رسولی محلاتی جزو نخستین افراد همراه با آیت‌الله مهدوی کنی در تاسیس و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) بود، گفت: اهتمام به مطالعه و پژوهش و اطاعت از ولایت فقیه آن مرحوم را در عرصه‌های مختلف موفق کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید مصطفی میرلوحی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آیت الله رسولی محلاتی، شخصیتی چندبعدی بود، اظهار کرد: ایشان در هر حوزه ای وارد شد اعم از تالیف، پژوهش، امامت جماعت مسجد و مسئولیت های فرهنگی، بهترین عملکرد را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت موسس کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) افزود: موفقیت آقای رسولی محلاتی در همه فعالیت ها و مسئولیت هایشان الگویی از مدیریت اسلامی برای ما است با وجود این، اعتمادی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به ایشان داشتند، درخشان ترین نقطه در زندگی آن مرحوم است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تالیفات آیت الله رسولی محلاتی بسیار دقیق و متقن به نگارش درآمده است، گفت: برخی از آثار ایشان در دانشکده های دانشگاه امام صادق (ع) مورد استفاده دانشجویان قرار گرفته است. ضمنا ایشان جزو نخستین افراد در همراهی با آیت الله مهدوی کنی در تاسیس و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) بود.

 

میرلوحی ادامه داد: آیت الله رسولی محلاتی تمام عمر خود را وقف خدمت به اشاعه معارف قرآن و اهل بیت (ع) کرد و بخش مهمی از زندگی ایشان نیز صرف مبارزه با رژیم طاغوت و بنیان گذاشتن نظام جمهوری اسلامی شد.

 

وی تاکید کرد: مرحوم رسولی محلاتی همواره در خط امام و رهبری بود و هیچ گاه مواضع تند و غیراصولی دباره حوادث مختلف کشور نداشت. همین روحیه، ایشان را به فردی مورد احترام نزد گروه های مختلف سیاسی کشور تبدیل کرده بود؛ این واقعیت در مراسم تشییع ایشان به وضوح مشاهده شد.

 

رئیس هیئت موسس کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) در پایان گفت: از دلایل موفقیت آیت الله رسولی محلاتی در دوران مختلف حیات انقلاب و در عرصه های مدیریت مسجد، مسئولیت در سمت های مختلف و خدمت به مردم، اهتمام به مطالعه و پژوهش و اطاعت از ولایت فقیه بود.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما سامانه بچه های مسجد سقوط هواپیما آیت الله رسولی محلاتی حجت الاسلام میرلوحی مسجد دانشگاه امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور