Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اصلاح هرم هیات علمی این دانشگاه با بیان اینکه اصلاح هیات علمی در گروه های بالینی به انجام رسیده است، گفت: به دنبال برگزاری نزدیک به ۶۰ جلسه با اعضای جذب، کار جذب هیات علمی در استان تهران، با تحولی بسیار بزرگ روبرو شد و پیشرفت چشمگیری داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افزود: در این مسیر، تقریبا همه هیات علمی هایی که از سال ۸۸ – ۸۹ به بعد، تکلیفشان روشن نشده و پرونده هایشان بلاتکلیف بود، مراحل قانونی جذب را طی کرده و تعیین تکلیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در دانشگاه علوم پزشکی، فقط یک جلسه دیگر کاری برای جذب هیات علمی و سامان بخشی به پرونده های موجود باقی مانده که با برگزاری آن، کار ما در این خصوص به اتمام خواهد رسید و پس از آن، در صورت لزوم، فراخوان جدید برای اعلام نیازهای خود خواهیم داشت.

ابطحی با بیان اینکه جذب هیات علمی رشته های پزشکی با سایر رشته متفاوت است، اظهار کرد: در حوزه بالین؛ رویه به این شکل است که گروه های مختلف رشته های پزشکی، نیازهای خود را به ما اعلام می کنند و متعاقب آن، ما بر مبنای استانداردها و الزامات آموزشی، هیات علمی را در گروه ها جذب و یا تعیین تکلیف می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، کل هیات علمی رسمی ما همانگونه که اشاره کردم، حدود ۵۰۰ نفر است که در این دوره، پرونده حدود ۱۸۰ نفر از آنها در جذب مطرح و خوشبختانه تعیین تکلیف شد. حقیقت این است که این اقدام؛ کار  بسیار کار بزرگی بود. چرا که تعیین تکلیف هیات علمی، فرایند بسیار پیچیده و طولانی دارد.

به گزارش مهر، پیش از این محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از رفع موانع جذب هیات علمی در حوزه پزشکی خبر داد و گفته بود که لازم است نگاه متفاوتی به جذب اساتید در حوزه پزشکی داشته باشیم؛ خوشبختانه مشکلات و موانع جذب هیأت علمی در حوزه پزشکی برطرف شده است.

کد خبر 4825483 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی سردار سلیمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشجویان شهادت آزمون استخدامی سقوط هواپیما منصور غلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود