Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سیداسماعیل میرغضنفری روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان لاهیجان با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح های قابل بهره برداری شهرستان لاهیجان با سرفصل های  فرهنگی ، عمرانی ، ورزشی ،زیرساخت ها و گردشگری و بومگردی افتتاح می شوند که با بهره برداری از این طرح ها برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های دهه فجر برعهده دستگاه های اجرایی مربوطه است و مدیران و مسئولان ادارات باید در آیین های دهه فجر شرکت فعال داشته باشند و با  تبیین و تشریح برنامه های دولت  مشکلات احتمالی موجود در برخی طرح ها را  برای مردم بیان کنند.

وی ادامه داد: در هفته دولت دو میز خدمت در بخش رودبنه و بخش مرکزی لاهیجان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تشکیل می شود تا بتوانند پاسخگوی مردم و مراجعه کنندگان باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه های  بخش اجرایی در دهه فجر ، بخش دیگر جامعه نظیر حوزه روحانیت و دانشگاه  نیز به عملکرد نظام و برنامه هایی که دشمن برای انحراف در انقلاب تدارک دیده بپردازند.

میرغضنفری ادامه داد: مشکلاتی را که دشمن به ما تحمیل کرده را  باید با همکاری هم از سر راه برداریم.

فرماندار لاهیجان گفت: طی چند هفته اخیر رویدادهای مهمی  مانند ترور سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی ، سقوط هواپیمایی مسافربری ،اتفاقات تشییع جنازه سردار سلیمانی  ، موجب  بروز درد و رنج برای مردم شد ، شاید بتواند در دهه فجر با حضور وحدت آفرین و میلیونی مردم  بخشی از این آلام مردم ترمیم شود.

در این جلسه همچنین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان لاهیجان نیز گفت: افتتاح مسکن محرومین با محوریت کمیته امداد مهمترین برنامه سپاه شهرستان لاهیجان در دهه فجر است که در این راستا ۳۷ واحد تاکنون احداث و  واگذار شده است و ۲۰ واحد مسکن محرومین نیز در دهه فجر امسال واگذار می شوند.

سرهنگ سید جعفر حسینی افزود: در سال جاری همچنین ۱۰۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان بهزیستی احداث می شود  که ساخت دو واحد آن شروع شده است و سه واحد مسکن نیز برای رزمندگان دفاع مقدس  فاقد مسکن در دهه فجر کلنگ زنی می شوند و یک پایگاه مقاومت نیز در این هفته به بهره برداری می رسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال بهزیستی خدمت رسانی دفاع مقدس گردشگری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد