Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل نیروهای راهداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۶۵ دستگاه خودروی در راه مانده کمک‌رسانی شدند. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 44 گروه ثابت در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و در زمستان به حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 400 دستگاه انواع ماشین‌آلات کار عملیات برف‌روبی در زمستان را انجام می‌دهند عنوان کرد: بیش از 37 هزار تن شن و نمک خریداری و در راهدارخانه‌های بین‌راهی ذخیره شده است.

کرمی گفت: بیش از 500 نفر از کارکنان راهداری به‌صورت آماده‌باش هستند گفت: مسیرها و راه‌های استان از طریق دوربین‌های الکترونیکی مستقر در جاده‌ها رصد می‌شوند و نیاز به حضور مستمر ناظران و گشت‌های فیزیکی نیست.

ارومیه| 68 اکیپ راهداری زمستانی در حال فعالیت هستندعمر بیش از 30 سال ناوگان راهداری در کهگیلویه و بویراحمد دردسرساز است

وی با اشاره به اینکه تعداد اکیپ‌های راهداری به میزان راه‌ها محدود است بیان کرد: نباید هموطنان صبر داشته باشند و برای خدمت‌رسانی راه‌های پرتردد از جمله راه‌های شریانی و بین‌شهری در اولویت قرار دارند و راه‌های روستایی در مرحله بعد قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه تمامی ماشین‌آلات راهداری رفع نقص شده و آماده خدمت‌رسانی هستند بیان کرد: باید نسبت به تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و امکانات راهداری زمستانی اقدام کنیم و مسئولان باید در این زمینه کمک کنند.

وی درباره اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در 48 ساعت گذشته عنوان کرد: برف‌روبی و نمک پاشی راه‌های اصلی و فرعی 240 کیلومتر باند، بازگشایی راه‌های روستایی 160 کیلومتر باند و برفروبی 12 محور از جمله این اقدامات است.

کرمی تعداد ماشین‌آلات درگیر برف‌روبی را 22 دستگاه عنوان کرد و گفت: 30 نفر نیروی انسانی به‌کار گرفته و 140 تن نمک استفاده شده و به 65 دستگاه ماشین در راه مانده کمک‌رسانی شده است.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه