Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با بی بی سی گفت: از نظر آمریکایی ها، برجام دارای نقایص فراوان است و می‌توان آن را با توافق جدیدی جایگزین کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با بی بی سی گفت: از نظر آمریکایی ها، برجام دارای نقایص فراوان است و می‌توان آن را با توافق جدیدی جایگزین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مصاحبه جانسون با بی بی سی، وی درباره مواردی همچون وضعیت خاورمیانه، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت، تمایل نوه ملکه به خروج از وظایف سلطنتی نیز صحبت کرد. نخست وزیر انگلیس از این که ایران، مسوولیت سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراین را پذیرفت، ابراز خوشحالی کرد و گفت: از نظر آمریکایی ها، برجام دارای نواقص است و تاریخ پایان دارد و اگر قرار است برچیده شود، توافق جدیدی باید جایگزین آن شود.
نخست وزیر انگلیس در این مصاحبه همچنین گفت: مایل نیست بین کشورش، آمریکا و ایران، جنگی روی دهد و خواهان کاهش تنش در خاورمیانه شد.
وی افزود: ما هیچ گونه تشدید بیشتر تنش‌ها را بر سر ایران پیش بینی نمی‌کنیم.
جانسون گفت: کشتن (ترور) (سردار شهید) سلیمانی عملیات ما نبود و هیچ یک از نیرو‌های انگلیسی در آن دخیل نبود.
 
جانسون: مطمئنم می‌توانیم به توافق جدیدی برای شراکت با اروپا دست بیابیم
نخست وزیر انگلیس گفت: مطمئن است که می‌تواند با اتحادیه اروپا قبل از اتمام روند برگزیت به توافق خوبی درباره شراکت جدید با این اتحادیه دست بیابد.
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت: ما اواخر این ماه از اتحادیه اروپا خارج می‌شویم نمی‌توانم به شکل صریح بگویم تا چند درصد می‌توانیم به توافق جدیدی برای شراکت با اتحادیه اروپا دست بیابیم، اما کاملا مطمئنم که می‌توانیم به توافق جدیدی برای شراکت انگلیس و اتحادیه اروپا دست بیابیم.
نخست وزیر انگلیس گفت: از سی و یکم ژانویه به بعد تلاش‌های مان را برای ایجاد شراکت جدید نه تنها با اتحادیه اروپا بلکه با کشور‌های مختلف دنیا شروع خواهیم کرد. ما کشوری هستیم که از تجارت آزاد جهانی حمایت می‌کنیم و همین موضوع عامل رشد و رفاه کشور ما است. ما ظرفیت‌های جدیدی را در این حوزه در نهاد‌های بین المللی در ژنو و در سازمان تجارت جهانی بار دیگر کشف خواهیم کرد و رهبری جریان تجارت آزاد جهانی را برعهده خواهیم گرفت.
بوریس جانسون گفت: تجارت آزاد تاکنون به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است که از فقر نجات بیابند. به همین علت من به تجارت آزاد اعتقاد دارم. ما می‌توانیم به توافق جذابی نه تنها با اتحادیه اروپا بلکه کشور‌های مختلف برای شراکت دست بیابیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس خواهان جایگزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق