Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس موافق استیضاح وزیر ورزش نیست.

طرفداری- سید کاظم دلخوش، نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس، درباره اینکه خدمات ورزشی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند، اظهار داشت:

با توجه به اینکه امر ورزش مربوط به کل جامعه است ما این لایحه را اصلاح کردیم. با توجه به اینکه من نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس هم هستم، پیشنهاد معافیت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده خدمات ورزشی را مطرح کردم با این فکر که در روستاها بچه‌های زیادی هستند که ورزش می‌کنند، این طرح روز گذشته با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

منافع این طرح برای ورزشکاران است. ورزشکاران قبلا باید علاوه بر هزینه‌هایی که می‌دادند 9 درصد هم مالیات پرداخت می‌کردند که حالا این موضوع برداشته شده است. این اتفاق برای عزیزان ورزشکار مبارک باشد.

نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس در ادامه در پاسخ به این سوال که ورزشی‌ها همیشه انتقاد داشته‌اند، چانه ورزش کوچک گرفته شده و با توجه به رویدادهای بین‌المللی ورزشی‌ها کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دغدغه مالی دارند، فکر می‌کنید پیشنهاد شما چقدر موثر خواهد بود، تصریح کرد:

ورزش رشته‌های مختلفی دارد و بسیار وسیع است. مردم ایران هم مانند سایر مردم جهان به رشته‌های مختلفی علاقه دارند اما این نکته را بگویم ورزش هزینه‌بر و پول خور است.

دلخوش با اشاره به ماده 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، عنوان کرد:

ما قبلا 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به ورزش اختصاص داده بودیم. بعدها دیدیم این موضوع نواقصی دارد که اختصاصی را به 100 درصد رساندیم. همین موضوع باعث درآمد 2 تا 2500 میلیاردی برای ورزش می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر عملکرد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و امضاهایی که پیش از این برای استیضاح جمع‌آوری شده بود، یادآور شد:

من موافق استیضاح نیستم. البته قبول دارم ورزش ما آلوده به مسائل سیاسی است. ما یکسری مشکلات پشت پرده به ویژه در فوتبال داریم. به برخی ورزش‌ها توجه زیادی می‌شود و برخی رشته‌ها کمتر مورد توجه هستند، این مشکلات وجود دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد:

در خصوص تامین اعتبارات باید پاسخ شفاف‌تری از سوی وزارت ورزش به مردم داده شود. وزارت ورزش در پاسخگویی به مردم باید بیشتر توجه کند اما اعتقاد دارم بد عمل نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس