Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@03:03:19 GMT

افتتاح ۳ طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۳۹۳۳

افتتاح ۳ طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پروژه سرای دانشجویی عبدالعلی بیرجندی (خوابگاه متاهلین) دانشگاه بیرجند با مساحت ۴۸۰ مترمربع و هزینه کرد ۸ میلیارد ریال با حضور عبدالرضا باقری قائم مقاوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

بهره‌برداری از سالن چند منظوره امید دانشگاه بیرجند با ۲ هزار ۳۲ مترمربع مساحت و اعتبار هزینه شده ۴۶ میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارگاه‌های مهارت‌آموزی دکتر اسدالله زنگویی با ۱۸۰ مترمربع و هزینه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیران و درآمدهای اختصاصی دانشگاه و نیز محوطه سازی پردیس مهندسی دانشگاه با مساحت ۶ هزار متر مربع و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان چهارشنبه ۲۵ دی در بدو ورود به دانشگاه بیرجند با حضور در شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.  

افتتاح فاز نخست مجتمع رفاهی فرهنگی دانشگاه بیرجند (باغ امیریه) با مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه مرجع دانشگاه بیرجند با اعتبار  ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۳ هزار مترمربع با مشارکت بانک تجارت از دیگر برنامه‌های امروز قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است.

کد خبر 478358 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد