Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:29:47 GMT

درب کانون های مساجد به روی همه اقشار باز است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۳۹۷۸

درب کانون های مساجد به روی همه اقشار باز است

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: مسجد بیت الله و بیت الناس است و از این رو درب کانون های مساجد به روی همه اقشار و سلایق باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی، چهارشنبه(۲۵ دی) در دیدار محمدرضاپورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اعضای ستادکانون های مساجد استان که به اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد؛ در سخنانی با بیان اینکه ما در کشوری هستیم که پیش زمینه آن حرکات اسلامی است؛ به پیشنیه کانون های فرهنگی هنری مساجد هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه جامعه ای که از هنر سردرنمی آورد از معرفت دور می ماند؛ تأئید مقام معظم رهبری درباره آثار هنری از جمله تئاتر و فیلم هایی که درباره بعضی از پیامبران ساخته شده را مورد توجه قرار دارد.

 

وی همچنین نگاه امام(ره)به مقوله هنر را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه حوزه هنر مساجد باید جدی گرفته شود زریا مخاطب دنبال تئاتر و رمان و... است؛ موضوع مهم دیگر در حوزه کانون های مساجد را فضای مجازی دانست و گفت: ابزار ارتباطی، امروز متفاوت شده و برای ورود به فضای مجازی باید اول دانایی داشته باشیم تا توانایی به دست بیاوریم.

 

حجت الاسلام گرجی سپس به اساسنامه کانون های مساجد اشاره و بیان کرد: مسجد بیت الله و بیت الناس است و از این رو درب کانون های مساجد به روی همه اقشار و سلایق باز است و ما در کانون ها کار سیاسی نمی کنیم و به دنبال روابط حزبی و جناحی و سیاسی نیستیم.

 

وی سپس رویداد ملی فهما را تشریح کرد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام گرجی سیاسی کاری کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان