Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تنها باشگاه تخصصی این رشته در کشور است.

سیاوش سپهوند با حضور در دفتر ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با ثبت باشگاه دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد شرایطی خوبی در این رشته به وجود آمده است.

وی ادامه داد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تنها باشگاه تخصصی دو و میدانی در کشور بوده، چون سایر باشگاه‌ها در چند رشته فعالیت دارند اما پلیمر فقط مختص دو و میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند با اشاره به قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در جام بین‌المللی گرامیداشت دهه فجر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای قهرمانی در این جام انجام شده بود و نفرات خوبی جذب شد که در پایان با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان با بیان اینکه درخشش در جام فجر بستر خوبی را برای رشته مادر در استان فراهم می‌کند، اضافه کرد: خانواده‌ها با دو و میدانی بیشتر آشنا می‌شوند و بدون شک شاهد استقبال بیشتری از رشته مادر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه از سه، چهار ورزشکار بومی استفاده کردیم، افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و سرمایه‌گذاری روی افراد مستعد به دنبال این هستیم که در سال‌های آینده از ورزشکاران بومی بیشتری استفاده کنیم.

سپهوند با اشاره به مشکل اسپانسر در ورزش لرستان تاکید کرد: اگر اسپانسرها از ورزش استان ما حمایت کنند مطئمن باشند که ضرر نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دووميداني خلیج فارس سپهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق امضا از خطیر گرفته شد؟!

حق امتیاز و مالکیت باشگاه استقلال در حالی به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد که با توجه به تغییرات ساختاری در این باشگاه و احتمال قریب به یقین تغییرات مدیریتی تا پایان فصل، طبق شنیده‌ها حق امضای علی خطیر از وی گرفته شده تا از این پس او با مجوز هیات مدیره باشگاه و افراد ذی‌ربط بالادستی از هلدینگ خلیج فارس، پای اسناد و نقل و انتقالات مالی را به امضا برساند.

در این خصوص شنیده می‌شود برخی تلاش‌های پشت‌پرده برای تداوم حضور در استقلال توسط مدیریت فعلی آبی‌ها ادامه داشته، اما گویا مدیران هلدینگ خلیج فارس در عبور از خطیر به جمع‌بندی رسیده و فقط زمان اجرایی شدن این تغییرات تا حدودی نامشخص باقی مانده که بر اساس شنیده‌ها این امر احتمالا در پایان فصل محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد