Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@21:26:44 GMT

آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۴۰۸۱

آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته

کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته جاری پرداخت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در جنوب سیستان، شرق هرمزگان و بخش‌هایی از کرمان بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گودرزی در ادامه بیان کرد: از بعد از ظهر امروز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات روی سواحل گیلان و مازندران بارش باران را خواهیم داشت که در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود. در اردبیل و آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده باران را خواهیم داشت. فردا پنج شنبه این سامانه بارشی تقویت خواهد شد که در مناطقی از اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز با بارش برف همراه خواهد بود. در بخش‌هایی از غرب هم بارش پراکنده باران را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: جمعه روی سواحل و بخش‌هایی از غرب و مرکز به شکل پراکنده بارش باران را داریم و شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه برای دو روز آینده جنوب شرق و شرق استان هرمزگان وزش باد‌های شدید را دارند افزود: هوای تهران امروز ابری همراه با غبار محلی است و بعد از ظهر وزش باد‌های شدید را داریم. تهران امروز دارای هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است که با وزش باد بعد از بعد از ظهر امروز باعث می‌شود از شدت آلاینده‌ها کمتر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره سردترین و گرمترین استان‌های کشور طی یک روز گذشته گفت: همدان ۱۲ درجه زیر صفر سردترین استان کشور و شهرکرد و ارومیه نیز ۱۱ درجه زیر صفر بوده اند. بندر عباس نیز با دمای هوای ۲۱ درجه گرمترین استان کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وضعیت جوی ارتفاعات البرز بارش برف و باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، از عصر امروز بارش شدید باران شهرهای مختلف استان را فرا گرفته است و هم اکنون ادامه دارد.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و تند باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

بارش شدید باران موجب قطع برق برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شده است.

آب گرفتگی معابر و گردباد و رعد و برق هم اکنون برخی مناطق استان را در برگرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی