Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین تیم فوتبال میلان در آستانه سفر به هلند است تا در لیگ این کشور فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون هلند آماده شده رقم درخواستی باشگاه میلان برای خرید مدافع چپ این تیم ریکاردو رودریگس را بپردزاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش جان‌لوکا دی‌مارتزیو کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نیز سایت توتومرکاتوی ایتالیا، آیندهون شرط میلان برای قرض گرفتن رودریگس که گنجاندن بند خرید قطعی در پایان فصل در ازای 6 میلیون یورو است را پذیرفته و به زودی او را جذب خواهد کرد.

رودریگس 27 ساله که تابستان سال 2017 با قراردادی 15 میلیون یورویی از تیم ولفسبورگ به میلان پیوست، از زمان ورود تئو هرناندس به میلان، به مهره‌ای نیمکت‌نشین در این تیم تبدیل شد و حتی تغییر در کادر فنی تیم هم وضعیت او را تغییر نداد.

بازیکن میلان به هلاس ورونا پیوست

طبق ادعای دی‌مارتزیو مدیر برنامه‌های رودریگس روز گذشته (سه‌شنبه) در دفتر باشگاه میلان با مدیران این باشگاه جلسه‌ای طولانی داشته که نتیجه آن کسب مجوز انتقال این بازیکن به هلند بوده است.

ریکاردو رودریگس در این فصل تنها 5 بازی برای میلان در سری A انجام داده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اردویژه میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردویژه میلان اردویژه میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال