Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:40:08 GMT

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در رامسر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۴۸۷۲

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در رامسر

ایسنا/مازندران فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از دستگیری ۳ نفر در شهرستان رامسر خبر داد.

محمد رضا کردان صبح امروز در جمع خبرنگاران با توجه به فرهنگ سازی و آگاه سازی در خصوص جلب مشارکت‌های اجتماعی، پیگیری اخبار و گزارشات واصله مردمی به جهت جلوگیری از هر گونه تجاوز به مواریث تاریخی و فرهنگی اظهار کرد: روز گذشته گروهی از افراد در منطقه کتالم شهرستان رامسر اقدام به حفاری غیر مجاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، همراهی نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای یگان حفاظت طی عملیاتی مشترک ۳  نفر را در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در این عملیات ادوات حفاری، دستگاه موتور برق، دستگاه هلتی و دستگاه آبکش کشف و ضبط شده است.

 کردان با اشاره به اهمیت همراهی مردم در حفظ و حراست از عرصه‌های تاریخی و میراث فرهنگی کشور افزود: برنامه‌ریزی برگزاری جلسات مشارکت اجتماعی، با انجمن‌های میراث فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی، دهیاری‌ها و شوراها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جماعت تا پایان سال برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حفار غیرمجاز میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور