Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@00:15:58 GMT

شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۵۷۷۳

شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره در استان زنجان به پیش‌بینی بارش‌ها و برودت هوا، اشاره کرد و گفت: به همه اهالی شهر و روستاهای شهرستان خرم‌دره توصیه می‌شود با توجه به این‌که نیروهای امدادی و راهداری در حالت آماده‌باش هستند، به دلیل برودت هوا از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: به محض تماس خانواده‌های گرفتار نیروهای امدادی هلال‌احمر و راهداری خرم‌دره در محل موردنظر، حاضر و با تلاش ۶ ساعت چند خانواده در مسیر اسلام‌آباد خرم‌دره که گرفتار کولاک شده بودند را نجات دادند.  

فرماندار خرم‌دره با تقدیر از تلاش‌های عوامل زحمت‌کش اداره راهداری و امدادگران هلال‌احمر بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها، نیروهای امدادی و راهدای در آماده‌باش کامل هستند.  

این مسئول افزود: به همه شهروندان شهرستان خرم‌دره توصیه‌ می‌شود، همکاری لازم در مواقع‌ بحرانی را داشته باشند و در این هوای نامساعد از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و روستایی صعب‌العبور خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند.  

محمدی اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌شود از رفت و آمد با وسیله نقلیه بدون لاستیک یخ‌شکن یا زنجیرچرخ در مواقع یخ‌بندان و لغزندگی سطح معابر خودداری کرده و پیش از خروج از خانه، از سالم بودن وسیله نقلیه، وجود بنزین کافی در باک و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی مطمئن باشند.

کد خبر 478421 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان زنجان هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان زنجان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی