Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی سواعدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای مهارت استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی، قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آئین‌نامه‌های اجرایی دیگر یک دستورالعمل تحت عنوان «جاک» تهیه و تدوین شده که در این جلسه به رأی گذاشته و در صورت موافقت به تصویب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح توانمندسازی ساکنان مناطق کم برخوردار و در معرض آسیب اهواز برای سال ۹۸، طرح یاددهی و یادگیری الکترونیک مبتنی بر ریز محتواها، رویدادهای ملی سالیانه بازی‌سازی رایانه‌ای (گیم آپ)، مشارکت در رویدادهای سالیانه سمینار بین المللی مسئولیت اجتماعی و مشارکت در طرح‌های توانمندسازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی از جمله برنامه‌های در حال اجرای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به مشارکت در اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی تا اشتغال در این استان تصریح کرد: خوزستان با تمام ظرفیت‌هایی که می‌توان برای آن متصور شد، ظرفیت بسیاری در حوزه توسعه مهارت‌آموزی و اشتغال دارد که نباید از آنها غافل شد و انتظار داریم تا برای بالقوه شدن این ظرفیت‌ها حمایت شود.

سواعدی با اشاره به معرفی اجمالی ظرفیت‌های استان برای توسعه مهارت‌آموزی ادامه داد: پیش‌بینی اعتبار در قالب کمک‌های فنی و اعتباری برای توسعه و تجهیز آموزشگاه‌های آزاد استان، ایجاد و تجهیز مراکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای برای اجرایی کردن نظام صلاحیت حرفه‌ای و مشارکت در تکمیل و تجهیز مرکز تخصصی غواصی شهرستان ماهشهر از جمله پیشنهادهای در نظر گرفته شده در طرح «جاک» است.

وی عنوان کرد: ایجاد دپارتمان تخصصی تربیت مربی فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف و مشارکت در تهیه طرح جامع مشاغل و توسعه کسب و کار یا اطلس مشاغل نیز از دیگر پیشنهادهای در نظر گرفته شده در طرح «جاک» است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان خبر داد: تاکنون هفت هزار و ۲۷۴ نفر از اهالی روستاهای مختلف استان خوزستان را آموزش‌های مهارتی دادیم.

کد خبر 4826293

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی و حرفه ای خوزستان آموزش مهارتی روستاهای خوزستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری