Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا همتیان رئیس اداره دامپزشکی میامی گفت: خودروی حمل غیرمجاز یک تن شیر در میامی توقیف شد و با نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی میامی امحاء شد.

او افزود: این خودرو که از شهرستان گرمه وارد شهرستان شده بود قبل از توزیع با واکنش کارشناسان اداره دامپزشکی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتیان تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه اهمیت دارد اقشار مختلف مردم با مشاهده چنین مواردی به دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی میامی اظهار داشت: راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او  با بیان اینکه شیر خام از جمله مواد خوراکی بسیار حساس است، افزود: برای انتقال آن به مراکز فرآوری باید شرایط استاندارد و مناسب فراهم شود.

همتیان بیان کرد: در اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی بر مراکز جمع آوری شیر خام و در راستای ارتقای بهداشت عمومی جامعه، نظارت دقیقی به مراکز جمع آوری شیر خام توسط دامپزشکی شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی میامی تصریح کرد: مردم از خرید و مصرف مواد لبنی که به صورت غیرمجاز و بدون نظارت اداره دامپزشکی و بهداشت و درمان تهیه می‌شود، خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه احداث حمام ضد کنه برای دام‌های شهرستان ضرورت دارد گفت: دامپزشکی شهرستان میامی در راستای مبارزه با انگل‌های خارجی دام و پیشگیری از بیماری‌های منتقل شده از آن مانند تب کریمه کنگو در نظر دارد امسال ۲ حمام ضد کنه برای روستا‌های فاقد دهیاری این شهرستان احداث کند.

۲ مرکز جمع آوری شیر در سطح شهرستان میامی مجوز فعالیت دارند.

در شهرستان میامی واقع در شرق استان سمنان بیش از چهار هزار راس دام سنگین و ۲۰۰هزار راس دام سبک وجود دارد.

میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شیر غیر مجاز مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند