Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در جلساتی که با مسوولان ارشد IOC داشتیم در مورد جودو صحبت کردیم و گفتیم سناریو از پیش تعیین شده بوده و گفتیم اسناد و دلایل محکمی داریم.

به گزارش ایسنا، نشست خبری رضا صالحی امیری، در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در ابتدای نشست صالحی امیری بیان کرد: قطعا باور داریم رکن چهارم ورزش قهرمانی رسانه است و بدون رسانه نمی‌توانیم صدای خود را به ملت و جامعه رسانه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه‌ریزی از چند ماه قبل به جمع‌بندی رسیدیم همراه وزیر دیداری با مسوولان IOC داشته باشیم.

مواضع خود در مورد جودو به باخ گفتیم

او ادامه داد: جلساتی با مسوولان ارشد IOC داشتیم و عمده بحث ما در مورد المپیک ۲۰۲۰ بود و در مورد موانع و مشکلات صحبت کردیم از جمله بحث انتقال پول. موضع IOC از ورزش ایران حمایتی بود.  توماس باخ اعلام کرد انتظار داریم ایران با قدرت در المپیک ۲۰۲۰ بدرخشد. البته ابهاماتی در مورد جودو داشتند که صحبت کردیم و گفتیم سناریو از پیش تعیین شده بوده و گفتیم اسناد و دلایل محکمی داریم. مدارک را برای CAS ارسال کردیم و در آینده نزدیک به پرونده دو جانبه‌ای در دادگاه عالی ورزش رسیدگی می‌شود. ما مواضع خود را کامل در مورد جودو به باخ اعلام کردیم و گفتیم این تعلیق غیراخلاقی و غیرحقوقی و واجد وجاهت حقوقی است. باخ هم گفت منتظر نتیجه CAS می‌ماند و براساس آن اعلام موضع می‌کند.

مهاجرت ورزشکاران ایران با رویکرد سیاسی نبوده است

صالحی امیری درباره‌ی مهاجرت ورزشکاران گفت: نکته بعدی بحث گسترش همکاری در خصوص موزه و تاریخ شفاهی بود که قول دادند حمایت می‌کنند. در خصوص مهاجرت ورزشکاران صحبت‌هایی شد. ما نباید مانع مهاجرت شویم بلکه باید شرایطی را فرهادم کنیم ورزشکار در داخل و خارج از کشور احساس آرامش کنند. وزیر هم گفت هیچ یک از ورزشکاران مهاجرت کرده محدودیتی برای ورود به ایران ندارند. ما ورزشکار ممنوع الخروج و ورود نداریم. اعتقاد داریم در بستر زمان همه چیز مشخص می‌شود. مهاجرت را پدیده منفی نمی‌دانم اما باید عوامل کششی را افزایش دهیم. شخصا مهاجرت را منفی نمی‌دانم. هر سال‌ انسان‌های زیادی از ایران مهاجرت می‌کنند و حالا چند نفر از آن‌ها ورزشکار هستند و نباید با بزرگ‌نمایی، رویکرد منفی، تخربیی و سیاسی داشته باشیم. معتقدیم هیچ کدام از ورزشکاران ایران با رویکرد سیاسی نرفتند. باید شرایط را برای حضور مجدد آن‌ها فراهم کنیم. در نشست با مدیران ارشد CAS اعلام کردیم هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی که مهاجرت کردند محدودیتی برای بازگشت ندارند.


ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد