Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:14:24 GMT

فراخوان سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۷۸۴۴

فراخوان سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک منتشر شد

چهارمین سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک با هدف تببین ارزش‌های هنر ایرانی-اسلامی در ۲ بخش علمی و طراحی پوستر برگزار می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، فراخوان چهارمین سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک که از 9 خردادماه 1399 منتشر شد.

این سمپوزیوم توسط مؤسسه آموزش عالی ناصرخسرو با رویکردهای ارزشی و نمادین، توسعه ملی- بومی، فرهنگی- اجتماعی و تعاملی-تقابلی در دو بخش علمی (مقالات) و طراحی پوستر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور مهرنگار رئیس سمپوزیوم، پژمان دادخواه دبیر علمی و افسانه درویش دبیر اجرایی این رویداد علمی-هنری‌اند.

تبیین ارزش‌های هنر ایرانی اسلامی، تجلی هویت بصری ملی در گرافیک معاصر، معرفی نمادها و نشانه‌های هنر ایرانی-اسلامی و کارکردهای معنایی نمادها و نشانه‌های هنر ایرانی-اسلامی در طراحی پوستر، از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد علمی-هنری است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات فراخوان این رویداد علمی و هنری می‌توانند به سایت graphic-symposium.com مراجعه کرده و آثار خود را تا تاریخ 10/‏02/‏1399‬ از طریق سایت ارسال کنند.

فراخوان نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی «دختران خیابان انقلاب» منتشر شدتمرکززدایی و حضور پررنگ استان‌ها در پنجمین دوره جایزه فیروزهاستعفای دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر پذیرفته نشد

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی گرافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گرافیک هنرهای تجسمی گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه قفل کردن جنگده ایرانی روی F18

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری منتشر شده که ظاهراً جنگنده F-4 ایرانی خود را پشت F-18 امریکایی قرار می‌دهد و لحظاتی بر روی آن Lock یا به قولی قفل کرده بود. جنگنده امریکایی برای خروج از این وضعیت، مانوری می‌دهد تا از قفل کردن فانتوم خلاص شود اما فانتوم نیز با مانور متقابل باز هم پشت آن قرار گرفته و بر روی آن دوباره لاک می‌کند و در ساعت 12 فانتوم قرار می‌گیرد. ادعا شده این ویدیو به دلایل امنیتی و اینکه ارتش باید مخفیانه عملیات خود را در سوریه و عراق انجام می‌داده به تازگی منتشر شده است. این لحظات را می‌بینیذد.

دیگر خبرها

  • تصاویر لحظه قفل کردن جنگنده ایرانی روی F18
  • تصاویر لحظه قفل کردن جنگده ایرانی روی F18
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد