Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:02:41 GMT

آسمان بوشهر بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۷۸۵۵

آسمان بوشهر بارانی می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از ظهر روز جمعه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به نواحی جنوب غرب ایران و تداوم فعالیت آن در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو، ضمن افزایش سرعت وزش باد و پوشش ابر، به تناوب در سطح استان وقوع بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام مساعدی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

او افزود: از بعدازظهر روز جمعه و در روز‌های شنبه و یکشنبه به سبب وزش باد‌های نسبتاً شدید, ارتفاع موج دریا افزایش می‌یابد لذا از تردد‌های دریایی به ویژه تردد شناور‌های کوچک و تفریحی و مسافری در این مدت اجتناب شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر  تاکید کرد:کشاوررزان نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی اقدامات را لازم انجام دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف با وزش باد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای امروز چهارشنبه کاهش نسبی هوا را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.
وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد