Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوروند از برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان در اهواز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۴۰۰ ناشر حضور دارند و ۹۰ هزار عنوان کتاب ارائه می شود.

به گارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (چهارشنبه 25 دی) در مراسم رونمایی از پوستر چهارهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: این نمایشگاه از (30 دی تا 5 بهمن) در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برای بازدید عمومی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در این نمایشگاه 90 هزار عنوان کتاب وجود دارد افزود: همچنین 400 ناشر از سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه دعوت شدند که از این تعداد 45 ناشر از خوزستان است و پنج ناشر نیز از کشور عراق حضور دارد.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین هفت کتابفروشی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند اذعان داشت: سعی ما بر این است که شرایط حضور کتابفروشی های شاخص شهرستان ها را نیز در نمایشگاه کتاب استان را فراهم کنیم.

 

جوروند با بیان اینکه در این نمایشگاه 800 میلیون تومان بن تخفیف کتاب ارائه می شود اضافه کرد: بن ها با تخفیف 20 درصد ارائه می شود و برخی ناشران نیز تخفیفاتی بین 10 تا 15 درصد برای کتاب ها در نظر می گیرند.

 

وی میزان فروش کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته را یک میلیارد و 600 میلون تومان عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته نیز 800 میلیون تومان بن تخفیف کتاب ارائه و با استقبال خوبی مواجه شد که پیش بینی می شود امسال این میزان فروش افزایش یابد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نشست های تخصصی و علمی در بخش جنبی نمایشگاه کتاب خبر داد و تصریح کرد: از مهمترین این برنامه ها نشست تخصصی با حضور دکتر غلامرضا اعوانی رئیس سابق انجمن حکمت و فلسفه ایران است.

 

وی نشست تخصصی تاثیر قصه بر روان کودک و نوجوان با حضور دکتر قدم علی سرامی، بررسی دریچه های نیمه باز نقاشی در شعر حافظ با حضور دکتر سیما منصوری، آئین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی با حضور خانواده های شهدا، نشست شعرخوانی با حضور دکتر لیلا کردبچه و کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضورمحمدجواد جزینی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه است.

 

جوروند ابراز کرد: همچنین نشست تخصصی اهمیت تلاوت قرآن معنامحور با تاکیدات مقام معظم رهبری با حضور استان مهدی دغاغله از مفاخر خوزستان در حوزه قرآن، نشست تخصصی روانشناسی با عنوان اعتماد به نفس، عزت نفس، ابزار وجود و جرات مندی با حضور دکتر بهار بهادری، بررسی روند داستان نویسی در آثار عربی با حضور احمد حیدری، سهام سجیرات و مریم کعبی و نشست ادبیات کودک و نوجوان با حضور حسین تولایی در نمایشگاه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان، آیین اختتامیه دومین سوگواره مطبوعات اربعین حسینی برگزار و از برگزیدگان تجلیل می شود عنوان کرد: علاوه بر این ها به بهترین تیتر با موضوع نمایشگاه  کتاب مبلغ 2 میلیون تومان اهدا می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: همزمان با نمایشگاه کتاب خوزستان، 2 نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی نیز برگزار می شود.

 

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با شعار «کتاب یعنی زندگی» از 30 دی تا 5 بهمن از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 22 در کیانپارس محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برپا می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما مسجد شهادت سردار سلیمانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما نمایشگاه کتاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!