Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:43:23 GMT

کاهش آلودگی هوای تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۷۹۳۵

کاهش آلودگی هوای تهران از فردا

عباس شاهسونی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا افزود: شاخص متوسط آلودگی هوا در کلانشهر تهران اکنون روی عدد ۱۱۲ یعنی ناسالم برای گروه های حساس است. میزان آلودگی البته در مناطق مختلف متفاوت است و حداکثر آلودگی در دو منطقه تهران اکنون ( ساعت۱۴ روز چهارشنبه) از عدد ۱۵۰ فراتر و ناسالم برای همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا شاهد ناپایداری جوی و وزش باد خواهیم بود بنابراین روز پنجشنبه و جمعه از میزان آلودگی هوا در کلانشهر تهران کاسته خواهد شد به خصوص اینکه به طور معمول تردد خودروها در این روزها کمتر می شود. روز شنبه نیز بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی به احتمال زیاد در تهران شاهد بارندگی خواهیم بود و میزان آلاینده های جوی کم می شود.

شاهسونی افزود: مهمترین آلاینده های هوا در شهر تهران به خصوص در پاییز و زمستان ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون است که بیشترین آلایندگی را ایجاد می کند و خودروها و صنایع مهمترین تولیدکنندگان این آلودگی هستند.

وی گفت: امروز (چهارشنبه) شاخص آلودگی هوای تهران در اکثر مناطق این شهر در محدوده ناسالم برای گروه های حساس یعنی بین عدد ۱۰۰ تا ۱۵۰ است و بهتر است افرادی که به آلودگی هوا حساس هستند به خصوص بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و بیماران خاص و صعب العلاج از تردد غیر ضرور در سطح شهر پرهیز کنند.

برچسب‌ها آلودگی هوا واحدهای آلاینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلودگی هوا واحدهای آلاینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آلودگی هوا واحدهای آلاینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول در پایتخت

شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش میزان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

همچنین شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق