Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:11:55 GMT

راهیان نور بستری برای استخراج گنج دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۸۳۴۰

راهیان نور بستری برای استخراج گنج دفاع مقدس است

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: دفاع مقدس امتداد مسیر و قیام عاشورا بود و راهیان نور بستری برای استخراج گنج دفاع مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و با بیان اینکه راهیان نور یک کار بزرگ و عملیات فرهنگی است، گفت: حیله دشمن تمام شدنی نیست و راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را به سرانجام مقصود می‌رساند، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در آئین تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت ریشه در وجود فرهنگ ایثار و شهادت مردم دارد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: دفاع مقدس امتداد مسیر و قیام عاشورا بود و راهیان نور بستری برای استخراج گنج دفاع مقدس است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: روایت حماسه‌های دفاع مقدس و الگوها معرفی در راهیان نور صورت می گیرد، عنوان کرد: واقعه کربلا چند ساعت بود اما روایت زینب گونه باعث شد بعد از 1400 سال عاشورا و کربلا زنده بماند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مسئله راهیان نور مورد تأکید مقام معظم رهبری است و از استان کرمان با توجه به وجود رزمندگان بزرگی همچون حاج قاسم انتظار بیشتری می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو میلیون و 700 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی بازدید داشته اند، ابراز کرد: از استان کرمان بیش از 3 هزار و 500 نفر به این مناطق اعزام شده اند  و گفتنی است در سال جاری نزدیک به 10 هزار نفر دانشجو در راهیان نور شرکت کرده اند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: مردم کرمان نشان دادند که اهل جهاد و شهادت هستند و این روحیه ارزشی خود را حفظ کردند و در تشییع باشکوه پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی و همرزم ایشان این مهم را نشان دادند.

سردار سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: دنیا متحیر از عظمت دفاع مقدس است و تا دشمن وجود دارد دفاع همچنان باقی است؛ از پیشنهاد استاندار کرمان برای راه‌اندازی کاروان‌های اعزام به کرمان برای زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استقبال می‌کنیم و آماده همکاری هستیم اما باید زیرساختهای لازم در استان کرمان فراهم شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند