Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری در حاشیه مجمع سلامت شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن خرمشهر ارزیابی از مناطق دچار مشکل را انجام داده و در حال آماده‌سازی میزان خسارت برای ارسال به استان است تا مراحل پرداخت خسارت انجام شود.

فرماندار خرمشهر به مشکلات بهداشتی ایجاد شده در پی این آب‌گرفتگی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: شبکه بهداشت خرمشهر هم‌زمان با بارندگی با چند اکیپ در محل حاضر به ویزیت و درمان پرداخت و این وضعیت تا پایان آب‌گرفتگی ادامه داشت و باعث شد خرمشهر در این زمینه رتبه قابل قبولی در استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما برخی مشکلات اعم از بیماری‌های پوستی، میکروبی و گوارشی بعد از مدتی خود را نشان می‌دهند که مراکز بهداشتی همچنان پذیرایی مراجعه کنندگان هستند و مأموران بهداشتی همچنان در محل‌ها حضور خواهند یافت.

حیدری در ادامه به این جلسه مجمع سلامت خرمشهر اشاره کرد و گفت: در جلسات گذشته شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر مصوباتی به تصویب رسیده بود که به هر دلیلی اجرا نشده و یا موانعی برای اجرای آن‌ها وجود داشت که مقرر شد ظرف ۲ هفته این موانع برطرف و مصوبات اجرایی شوند.

وی افزود: در ۲، سه حوزه نیز مشکلات به صورت ویژه بررسی شد که اداره‌های امور آب روستایی و شهری مکلف شدند به وظیفه خود عمل کنند و در خصوص مشکلات صادرات از بندر نیز قرار شد طی یک کارگروه سه‌نفره به موضوع رسیدگی شود.

فرماندار خرمشهر به موضوع لایروبی انهار نیز پرداخت و گفت: انهار یکی از مشکلات استان خوزستان است که در شهرستان خرمشهر مشاهده می‌شود و باوجود لایروبی انجام شده، به خاطر نوع بافت خاک گیاهان خودرو به‌سرعت رشد و مشکلات بهداشتی و میکروبی ایجاد می‌کنند؛ متولی لایروبی انهار در شهر شهرداری و در روستاها دهیاری‌هاست که باید راهکاری عملی برای آن بی اندیشند.

وی با یادآور شدن اینکه انهار و زهکش‌ها کاربردهایی برای منطقه نیز دارند، افزود: باید برای ساماندهی انهار راهکارهای اتخاذ شود که جامعیت و مانعیت خاص خود را داشته باشند.

کد خبر 4826578

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حیدری فرماندار خرمشهر شورای سلامت آبگرفتگی معابر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی