Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان‌های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری در این جلسه با قابل قبول خواندن تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های  خصوصی‌سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص رییس جمهور واگذاری هر چه سریع‌تر شرکت‌های دولتی از جمله این دو باشگاه است.

معاون اول رییس جمهور همچنین تاکید کرد: رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مد نظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است.

وی افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران باشیم.  وزارت ورزش و جوانان با سازمان‌های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دو باشگاه همکاری خوبی دارند.

جهانگیری همچنین بیان کرد: واگذاری هر چه سریع‌تر دو باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر اسحاق جهانگیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری آذری جهرمی محمد شریعتمداری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی