Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه گزارش واگذاری پرسپولیس و استقلال با معاون اول رییس جمهور با حضور چهار وزیر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دژپسند وزیر اقتصاد، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با قابل قبول خواندن تلاش های وزارت ورزش و جوانان و سازمان های  خصوصی سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص دکتر روحانی رییس جمهور واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله این دو باشگاه است. رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مدنظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است. 

معاون اول رییس جمهور افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازیهای تیم ملی فوتبال ایران باشیم. وزارت ورزش و جوانان با سازمان های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دوباشگاه همکاری خوبی دارند.

جهانگیری ادامه داد: واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری استقلال پرسپولیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود