Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:39:52 GMT

خاطره‌ای گفته نشده از سپهبد سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۹۲۳۹

مهدی مهرانگیز معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در یک مقطعی مسئول مبارزه با موادمخدر بودند.

اخبار اجتماعی - وی افزود: سردار یزدی می‌گوید که در یک عملیات که قرار بود یکی از بزرگترین قاچاقچیان را دستگیر کنیم حاج قاسم حواسش به دختران کوچک آن قاچاقچی بود، یعنی میخواهم از اخلاص و ایمان این شخصیت بزرگوار در کنار جدیتش در کار بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ گفت: هدف ما در زمینه در زمینه مبارزه با موادمخدر این ضربه زدن به بنیاد‌های اقتصادی قاچاقچیان است، اما این مهم به زمان نیاز دارد.

مهرانگیز تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ماموریت‌های انجام شده در منطقه شوش و مولوی و هرندی رضایت داشتند و اعلام کردند که فعالیت در این محل‌ها خوب بوده است.وی ادامه داد:من به عنوان نماینده دادستان به پلیس گفته‌ام که ما نه فقط اسم دادسرای انقلاب را یدک نمی‌کشیم و گفته‌ایم اگر شهردار و یا هرکس دیگری در وظایف خود کوتاهی می‌کنند به ما اعلام کنند تا ما با فورا با آن‌ها برخورد کنیم، زمانی که هرکسی هرکاری دلش می‌خواست می‌کرد دیگر گذشته است.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ گفت: برای مبارزه با موادمخدر ۲۴ ساعته در دسترس هستم و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نمی‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موادمخدر پلیس انقلاب مقام معظم رهبری مواد مخدر سپهبد سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان