Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری در استان باید از بروز موازی کاری آموزش و پرورش با اداره کل بهزیستی در ارتباط با راه اندازی مراکز اختلال یادگیری جلوگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باید از اداره کل آموزش و پرورش استان در ارتباط با تأسیس مراکز اختلال یادگیری کمک‌های لازم صورت پذیرد و جامعه هدف راه اندازی مراکز اختلال یادگیری مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی بیان داشت: باید نسبت به استفاده از امکانات موجود و متخصصین مراکز بهزیستی و آموزش و پرورش استان در ارتباط با راه اندازی مراکز اختلال یادگیری بررسی‌های لازم به عمل آید چرا که اقدامات متفاوت نتایج متفاوت به دنبال دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: چنانچه امکانات موجود در این خصوص پاسخگو است دنبال ساختمان‌های دیگر برای راه اندازی این مراکز نباشیم چرا که محدودیت اعتباری در استان مساله جدی است.

همچنین مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی در این جلسه بر ساماندهی کمک‌های دستگاه‌های اجرایی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: هر گونه کمک در این حوزه باید پیش از آغاز شروع به کار مدارس در مهرماه برای دانش آموزان انجام شود.

سجادی افزود: بحث آموزش‌های دانش آموزی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد از ساماندهی خوبی برخوردار نیست بنابراین دو موضوع ذکر شده باید جزو دستور کار جلسه آینده این شورا قرار گیرد.

کد خبر 4826697

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی آموزش و پرورش قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود