Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان برگزاری این مسابقه کتابخوانی ایام الله دهه فجر امسال و همزمان با سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: کتابی با نام «رنج و گنج» از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور تهیه و بین سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هدف عمده برگزاری این مسابقه کتابخوانی شامل ترویج و تبیین هر چه بیشتر شعار سال بین سوادآموزان کشور و استان و تحقق روزافزون رونق تولید است.

زارع پور عنوان کرد: مهمترین محورهای این مسابقه کتابخوانی شامل تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولیدات داخل،  ترویج روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین سوادآموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد و تقویت روحیه خودباوری بین آنان است.

وی ابراز داشت: این مسابقه کتابخوانی فرصتی ارزنده در زمینه فرهنگ سازی از طریق آموزش برای حمایت هر چه بهتر از رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

زارع پور گفت: دستگاه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مسابقه کتابخوانی همکاری و مشارکت می کنند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

برچسب‌ها فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد