Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور: دلیل برخی مشکلات اقتصادی دوری از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل است چرا که هرجا به منویات رهبری گوش سپرده شده است، شاهد پیشرفت جامعه اسلامی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، در همایش گام دوم انقلاب که در شهرستان شوط برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب پاسخ پنج سوال  در کجا بوده ایم؟ الان در کجا هستیم؟ به کدام مسیر می رویم؟ چیستی حرکت ما چه نوع حرکتی است و باید به آینده چگونه رسید؟ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کوهساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت داد، ادامه داد : مشکلاتی در جامعه انقلاب اسلامی وجود دارد ولی این دلیل نمی شود که ما داشته های خود را انکار کنیم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پس از گذشت چهل سال از انقلاب قطعا ما می‌توانستیم به جاهایی بهتر از این برسیم بیان داشت: دلیل برخی مشکلات  دوری از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل است هرجا به منویات رهبری گوش سپرده شده است، شاهد پیشرفت جامعه اسلامی بودیم.

وی ادامه داد : مسیر دنیا در مسیر شکل گیری تمدن‌های جدید است و ما ظرفیت شکل دهی به یک حرکت تمدنی متکی بر اسلام را داریم.

وی با بیان اینکه تمدن یک آرمان بزرگی است، ادامه داد: در این چهل سال مقدمات کار تمدنی انجام شده است و پایه‌های آن گذاشته شده است.

ما معتقد به جمع دیانت و سیاست هستیم و یقین داریم می توان آرمان‌ها و واقعیت‌ها را جمع کردانقلاب اسلامی به آینده امیدوار است و وعده الهی بر این است زمین را صالحان به ارث خواهند برد.

وی در پایان تاکید کرد: حرکت ما حرکتی است که میان عقلانیت، عاطفه و شور و شعور جمع شده است در اینجا میان ملیت و میان اسلامیت جمع می شود ما در عین حالی که بر ملیت خود می بالیم ولی بر عقاید خود پایبندیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت فقیه ارتباطات انقلاب اسلامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود