Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ادوار مجلس گفت: حضور میلیونی مردم و امواج متراکم ملت در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، پشتوانه این سرمایه اجتماعی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

محمد صالح جوکار نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره حماسه حضور ملت ایران در تشییع پیکر شهدای مقاومت اظهار داشت: مردم ایران در سایه دل‌ها حرکت کرده و اشک‌ریزان در مراسم بدرقه پیکر شهدای مقاومت از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت نشان‌دهنده آن است که مردم پایدار و محکم، پای انقلاب و نظام و ارزش‌های آن ایستاده‌اند هرچند که نارضایتی‌هایی هم به ویژه در امور اقتصادی و معیشتی و اشتغال و مسکن وجود دارد. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی بحث انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن پیش می‌آید ملت بزرگ ایران نشان دادند که همچنان در این مسیر محکم و استوار ایستاده‌اند.

دشمنان نمی‌توانند منکر امواج متراکم ملت در تشییع شهدا شوند

جوکار گفت:‌ حضور میلیونی مردم و امواج متراکم ملت در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صندوق رأی‌ بود که پشتوانه این سرمایه اجتماعی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت و همچنین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی که در این حماسه بزرگ رقم خورد را کتمان کنند لذا می‌توانیم به صراحت بگوییم بعد از انتقامی که با حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های آمریکایی صورت گرفت، دولت‌مردان ایالت متحده هم متوجه پشتوانه قوی این نظام شدند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی آمریکا این امواج انسانی را دید دیگر جرأت کرد تهدیدی علیه کشورمان داشته باشد این در حالی است که پیش از آن ترامپ رجزخوانی کرده بود که به 52 نقطه فرهنگی ایران حمله خواهد کرد.

جوکار گفت: تشییع پیکر مطهر شهدای محور مقاومت و در صدر آنها سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأثیرات بسیار زیادی بر روحیه مردم و مخصوصاً جوانان داشت که شاید اگر بنا داشتیم صدها برنامه‌های فرهنگی و صدها کلاس آموزشی برگزار کنیم نمی‌توانستیم چنین تغییر و تحولی را در جوانان ایجاد کنیم.

سپاه فقط یک سیلی محکم به گوش آمریکا زد

وی با اشاره به تحقیر آمریکایی‌ها توسط حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های آنها در منطقه اظهار داشت: این انتقام حتماً باید پس از ترور حاج قاسم سلیمانی صورت می‌گرفت اما ما فقط یک سیلی زدیم هرچند که این سیلی بسیار محکم به گوش آمریکایی‌ها نواخته شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سپاه با قدرت تمام و دقت تمام توانست تعدادی موشک را به پایگاه‌های آمریکایی شلیک کند تحقق بخش وعده الهی در انتقام سخت از دشمنان بود که توانست در دنیا تأثیر زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه تشییع پیکر شهدا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان