Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@23:39:33 GMT

عروس دو هفته پس از ازدواج، مرد از آب در آمد!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۱۸۶۸

صراط:

امام جماعت مسجدی در اوگاندا دو هفته پس از ازدواج، متوجه شد، زنی که با او ازدواج کرده، زن نیست و یک مرد است. امام جماعت شیفته حجاب، ایمان و تقوای او شده بود، ولی در واقع این مرد یک کلاهبردار واقعی بود.

به گزارش فرارو وبگاه «دیلی مونتر» گزارش کرد مردی به نام «محمد موتومبا» که امامت جماعت مسجد نور در منطقه «کیونجا» در مرکز اوگاندا را بر عهده دارد، زمانی که در جستجوی زنی مناسب برای ازدواج بود، با زنی زیبا و محجبه آشنا شده و به او دل بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که شیخ محمد از این زیباروی اوگاندایی درخواست ازدواج کرد، او بلافاصله پذیرفت، ولی انجام وظایف زناشویی را مشروط به پرداخت شدن مهریه‌اش به خاله‌اش کرد و دو هفته پس از ازدواج نیز به بهانه دوران قاعدگی از آمیزش با همسرش سرباز زد.

در همان روز‌ها یکی از همسایگان نوعروس شیخ محمد را در حال پریدن از دیوار و سرقت وسایل برقی و لوازم آشپزی مشاهده کرده و موضوع را به پلیس خبر داده و این نوعروس دستگیر شد.

اسحاق موجیرا، افسر بازپرسی شهرستان کیونجا گفت: «پس از بازرسی و مشخص شدن این موضوع که همسر شیخ محمد در واقع یک مرد است، امام جماعت مسجد نور این موضوع را باور نکرده و خواستار این شد که خود شخصا همسرش را بازرسی کرده و با چشم خود واقعیت را ببیند. پس از مشخص شدن واقعیت ماجرا، او شکوائیه جدیدی تنظیم کرد و در آن همسرش را به فریبکاری، جعل هویت و سرقت متهم کرد تا بتواند خسارات وارده به خود را جبران کند.»

تحقیقات تکمیلی نشان داد فرد فریبکار جوانی ۲۷ ساله به نام «ریچارد توموشابی» است که با تغییر ظاهر خود به شکل یک زن، قصد سرقت دارایی‌های امام جماعت مسجد را داشت. چندی بعد خاله او نیز دستگیر شد، ولی ادعا کرد که هیچ رابطه‌ای با او ندارد و اصلا نمی‌دانسته که او یک مرد است. ریچارد در شکل دختری جوان به این زن مراجعه کرده و به بهانه اینکه یتیم است، از او خواسته در مراسم ازدواج کنارش باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: امام جماعت مسجد کلاهبردار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم