Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@08:34:25 GMT

پلیس چک میلیاردی را به صاحبش برگرداند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۲۳۱۵

فرمانده نیروی انتظامی از دو مأمور پاک دست و وظیفه شناس راهور که 400 میلیارد ریال چک‌های حامل و وجوه نقد را به صاحبش تحویل دادند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جلسه تقدیر از 2 مامور پاک دست و وظیفه شناس راهور در ستاد ناجا اظهار داشت: خدا را شاکریم که ماموران نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند و به وظایف خود به خوبی عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز مجموعه عظیم ناجا در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی به مردم عزیز است، تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه ای است که هموطنان عزیز در عرصه های مختلف به این نیرو دارند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: همان طور که مشاهده می کنید این 2 مامور وظیفه شناس کیف دستی که در آن مقداری وجوه نقد و چک های حامل به مبلغ 400 میلیارد ریال بوده را پیدا و اولین چیزی که به ذهن آنها خطورکرده آنکه هر چه سریعتر صاحب کیف را پیدا کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه از طریق بازرسی ناجا و هماهنگی بانک مربوطه در کمتر از 3 ساعت از زمان پیدا شدن کیف توانستند صاحب آن را پیدا و وی را از نگرانی نجات داده و سبب مسرت و خوشحالی اش شوند.

وی گفت: افتخار ما به داشتن چنین همکاران نجیب و وظیفه شناسی است که از جان و مال خود مایه می گذارند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت رسانی کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمام مردم که به ما و همکارانمان در ناجا لطف وعنایت دارند قدردانی می کنم، گفت: در اینجا لازم می دانم از همه همکاران وظیفه شناس و زحمت کش عزیزم که در راه ها، شهرها، روستاها، مرزها و اقصی نقاط کشور به مردم خدمت رسانی می کنند، تشکر کنم.

گفتنی است سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیدا شدن چک های حامل و وجوه نقد توسط 2 مامور وظیفه شناس ستوانیکم محمدرضا مجیدیان و ستوانیکم رضا معرفی گفت: واقعیت این است که نیروی انتظامی دارای پاک دست ترین کارکنان در این مجموعه است که روزانه شاهدیم وسایل ارزشمند یا مبالغی توسط پرسنل پیدا و با پیگیری و مسئولیت پذیری به صاحبان آنها بازگردانده می شود.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه این ماموران جوان، وظیفه شناس و صریح العمل از افسران ستاد ترخیص هستند که کیفی حاوی 400 میلیارد ریال چک های حامل و وجوهی نقد را پیدا و بلافاصله سعی می کنند آن را به دست صاحبش برسانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: خوشبختانه از طریق مجموعه بازرسی ناجا و بانک این فرد پیدا و کیف گمشده به وی تحویل شد که این فرد از شوق پیدا شدن کیفش اشک شوق در چشمانش جمع شد و بارها از مجموعه ناجا تشکر و قدردانی کرد حتی به عنوان یک رسم سعی کرد تا مبلغی را به این 2 مامور وظیفه شناس هدیه بدهد که از پذیرش آن امتناع شد.

گفتنی است ، در این جلسه به پاس وظیفه شناسی و قدردانی به این ماموران لوح تقدیر به همراه 3 ماه ارشدیت و 15 روز حقوق و مزایا از سوی فرمانده نیروی انتظامی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود

به گزارش همشهری آنلاین ، بعدازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت پلیس استان گلستان در جریان گم شدن دختربچه 4 ساله‌ای به نام یسنا در روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که آن روز خانواده یسنا برای کار به مزرعه رفته بودند اما زمانی که سرگرم کار بودند، بر اثر غفلت، یسنا از آنها فاصله گرفته و در میان گندم‌زارهای منطقه ناپدید شده بود.

پس از گم شدن دختربچه خردسال بود که تلاش ماموران پلیس، تیم‌های هلال‌احمر و ده‌ها نفر از مردم منطقه برای پیدا کردن او شروع شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام جزئیات تازه از پیدا شدن یسنا گفت و دستگیری 2 عامل ربایش این دختربچه گفت: بدنبال اعلام مفقودی دختربچه کلاله ای در روز یکشنبه نهم اردیبهشت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته وی از اولین لحظه پس از اعلام خبر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱٠ ، عوامل گشت انتظامی به همراه فرمانده بخش پیشکمر به محل اعزام و صحت موضوع را تایید کردند.

سردار دادگر افزود: سپس با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان و سرتیم اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان و رییس پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: این اقدامات پلیس در کنار تلاش های بی وقفه گروه های مردمی، بسیج و بویژه هلال احمر بود که جستجوهای میدانی را انجام می‌دادند.

سردار دادگر اظهار داشت: پلیس همه سناریوهای احتمالی را همزمان پیگیری می کرد و با هماهنگی های به عمل آمده بهترین سگ های زنده یاب که در جستجوهای ساختمان پلاسکو عملکرد بسیار مطلوبی داشتند را از تهران درخواست و در منطقه بکار گرفت.

وی گفت: همچنین برای کسب اطلاعات و با هماهنگی قضایی از ده‌ها نفر به عنوان مطلع تحقیق کرد که به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت سه مظنون از بین این افراد شناسایی شدند که یکی از آنها بازداشت شد.

رئیس پلیس استان گلستان ادامه داد: در اثنای این تحقیقات و جستجوها، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت یکی از کایت سواران در حین پرواز در منطقه، حضوری مشکوک در بین مزارع کلزا را اعلام کرد.

وی افزود: بلافاصله یکی ازتیم های پلیس به همراه سگ زنده یاب خود را به یسنا رسانده و او را در آغوش کشیده و در بین خوشحالی مردم تحویل خانواده اش داد.

به گفته سردار فاضل‌دادگر، تحقیقات پس از پیدایش کودک با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد در بین مظنونین قبلی بودند و پس از این که متوجه شدند در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته اند، از یک فرصت استفاده کرده و کودک را در محل رها کرده بودند که خوشبختانه پیدا شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

رئیس پلیس استان گلستان در پایان اظهار داشت: جا دارد از همه تلاش هایی که در این چند روز بابت جستجو در منطقه انجام شد و از سازمان های دولتی، امدادی، هلال احمر، همکاران انتظامی ام و بویژه مراجع محترم قضایی، بازپرس پرونده و مردم منطقه تفدیر و تشکر کنم. این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم استان گلستان را که سرزمین برادری نامیده می شود را به اثبات رساند.

کد خبر 849159 برچسب‌ها خبر مهم آدم‌ربايى فراجا

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان