Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان البرز پیرامون حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

سوره مبارکه آل عمران آیه 103

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان نقطه عطف دیگری در تاریخ اسلام رقم زد که علاوه بر رسوایی بیش از پیش جهانخواران و در رأس همه آن‌ها دولت تروریستی آمریکا، باعث ایجاد وحدتی کم‌سابقه در بین ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدتی که زنده بودن انقلاب اسلامی و پویایی آن را نوید می‌دهد.

در این بین تشییع میلیونی پیکر پاک فرماندهان جبهه مقاومت چنان ترسی در دل دشمنان انداخته است که چشم دیدن آن را ندارند. پیرو این جریانات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عین‌الاسد که مقدمه‌ای جهت آغاز انتقام از خون پاک شهدای مقاومت گردید، ترس دشمنان را مضاعف کرده است.

در این بین حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین با خطای انسانی که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و نخبگان کشورمان شد، حقیقتا داغی عظیم بر قلوب همه مردم ایران نهاده است. حادثه‌ای که انتظار می‌رود با پیگیری مسؤولین موجبات تسلی خاطر بازماندگان این حادثه را فراهم آورد.

شورای هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان البرز ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از خداوند متعال آمرزش و مغفرت جانباختگان را مسألت دارد. اما در این بین می‌توان گفت فرمانده شجاع و دلیر نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تمام  مسؤولیت این خطای انسانی دلخراش را بر عهده گرفت مصداق بارز آیه «اشدا علی الکفار و رحماء بینهم» است.

این فرمانده دلاور که مدت‌هاست با ارتقای توان موشکی لرزه بر اندام استکبار و ایادی‌اش اندخته، در اوج تواضع خطای نیروهای زیر دستش را بر عهده می‌گیرد و از مردم عذرخواهی می‌کند. سردار حاجی‌زاده که طبق آیه شریفه «فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر» در انتظار پیوستن به همرزم شهیدش سپهبد سلیمانی است، مرزهای خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم را جابجا کرد.

این شورا از همه مسؤولین کشور انتظار دارد که در حیطه وظایف خود پاسخگوی افکار عمومی باشند و اگر در موارد مختلفی من جمله توزیع غیرعقلانی ارز 4200 تومانی یا گرانی بنزین دچار بی‌تدبیری شدند و زیان جدی به کشور وارد کردند، در انظار عمومی حاضر شده و از مردم عذرخواهی نمایند.

اما پس از صورت گرفتن خطای انسانی در پدافند، عده‌ای اندک با ایجاد تجمعاتی هر چند کوچک و سردادن شعارهای ساختارشکنانه باز هم کورسوی امیدی برای رئیس‌جمهور تروریست آمریکا شکافتند تا بتواند کمی از فشار افکار عمومی مردم جهان جهت ترور شهید سلیمانی رهایی یابد و این وطن‌فروشان را مردم انقلابی ایران خطاب کند.

همچنین در تجمعات غیرقانونی شکل گرفته در دانشگاه امیرکبیر، سفیر دولت خبیث انگلستان نیز با حضور در جمع آشوب‌گران دست به سازماندهی و هدایت افراد می‌زند و با صرف‌نظر از عرف رایج دیپلماتیک اهداف شیطانی آن دولت منفور را پی می‌گیرد که پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی، دقایقی بعد آزاد می‌شود.

شورای هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان البرز ضمن محکوم نمودن تجمعات غیرقانونی عده‌ای معدود در تخریب چهره نظام اسلامی از مسؤولین مربوطه انتظار دارد هرچه زودتر سفیر دولت روباه صفت انگلیس را از کشور اخراج کند تا درس عبرتی برای همه دولت‌هایی شود که سعی می‌کنند با خباثت فراوان در امور داخلی کشور عزیزمان دخالت کنند.

در پایان با آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر حکیم انقلاب اسلامی، از خداوند منان ظهور یگانه منجی عالم بشریت را مسألت می‌نماییم.

و من الله التوفیق

شورای هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان البرز

 

...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز بنزین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طول عمر گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند