Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@00:52:08 GMT

نانسی پلوسی مدیران استیضاح ترامپ را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۲۴۱۰

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، امروز -‌چهارشنبه- مدیران جلسه دادگاه استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در سنا را معرفی کرد. 

پلوسی اعلام کرد که «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعات مجلس، «جرالد نادلر»، رئیس کمیته قضایی، «حکیم جفریس»، «جیسون کرو»، «وال دمینگز»، «زوئی لوفگرن»، «سیلویا گارسیا»، نمایندگان مجلس، مدیرت دادگاه استیضاح ترامپ را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نشستی خبری که در این‌باره برگزار شد، پلوسی گفت: «این هفت نفر این مسئولیت خطیر را پذیرفته‌اند و از ایشان به این خاطر ممنونم. تا ساعاتی دیگر مصوبه معرفی این افراد را در مجلس ارائه خواهیم داد. ما تاکید داریم که باید دادگاهی عادلانه و قدرتمند برای استیضاح در کار باشد و شاهدانی احضار شوند. ما پرونده‌ای قوی برای استیضاح ترامپ داشتیم. در سنا شاهد این قضیه خواهیم بود.»

آدام شیف در این رابطه گفت: «با توجه به عدم همکاری افراد مربوط به رئیس‌جمهور، ادامه شهادت‌ها می‌توانست بیش از یک سال به درازا بکشد. برای همین ترجیح دادیم که فرآیند استیضاح را به سنا ببریم.» 

نادلر نیز افزود: «شکی نیست که رئیس‌جمهور به کشور خیانت کرده است. او بودجه دولت را بلوکه کرد تا کشوری خارجی در امور داخلی ما دخالت کند. ما نمی‌توانستیم صبر کنیم. رئیس‌جمهور تلاش دارد در انتخابات تقلب کند. برای همین، این استیضاح بناست مانع از این اقدام شود. شواهد بسیار مشهود است. آخرین مدرک همه‌چیز را حتی روشن‌تر هم می‌کند. تمامیت انتخابات نیز در معرض خطر است. ترامپ قوانین انتخاباتی را زیر پا گذاشته است.»

حکیم جفریس نیز گفت: «شواهد آشکارا نشان می‌دهد که ترامپ قانون را زیر پا گذاشته است. مردم آمریکا لایق یک دادگاه عادلانه هستند. در آمریکا، هیچ‌کس ورای قانون نیست.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نانسی پلوسی استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد