Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که با آمدن ستین، ریکی پویگ می تواند بالاخره به شکوفایی که مدت هاست اتنظارش را می کشد، برسد. 

طرفداری- ریکی پویگ در دیدار این هفته تیم ب بارسلونا غایب خواهد بود و به نظر می رسد که ستین به او برای حضور در ترکیب 18 نفره تیم اصلی اعتماد دارد. 

همانطور که پیش از این در طرفداری خواندید، ارنستو والورده پس از کسب نتایج ناامید کننده و از دست دادن 3 جام در 6 ماه با بارسلونا، از هدایت این تیم برکنار شد و کیکه ستین، سرمربی سابق رئال بتیس، جانشین او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران بارسلونا دلیل این انتخاب را، هماهنگی سبک بازی بارسلونا با سبک بازی مورد اجرای ستین عنوان کردند. 

به گزارش AS، ستین به عنوان سرمربی شناخته می شود که به کار با جوانان اعتقاد زیادی داد و این را پیش از این در بتیس و لاس پالماس نشان داده است، جونیور فیرپو و لو سلسو از جمله بازیکنانی هستند که تحت هدایت این سرمربی به شکوفایی رسیده اند. این اعتماد ستین به جوانان می تواند خبر خوبی برای جواهر لاماسیا، ریکی پویگ باشد. 

عدم اعتماد والورده به بازی دادن ریکی پویگ، یکی از دلایل عصبانیت هواداران بارسلونا از او بود. پویگ در این فصل حتی یک بازی هم برای تیم اول بارسلونا انجام نداده است و این برای بازیکنی در سن و سال او، اتفاق بسیار بدی محسوب می شود. حال با آمدن ستین، در اولین رویداد، پویگ از لیست تیم ب بارسلونا برای بازی این هفته مقابل بادالونا خط خورد و انتظار می رود که با غیبت فرنکی دی یونگ، در لیست 18 نفره بلوگرانا برای دیدار با گرانادا، قرار بگیرد. همچنین ریکی پویگ یکی از جوانانی بود که در نخستین جلسه تمرینی ستین با بارسلونا حضور داشت.

ستین هم در این مورد گفت که قطعا فرصت های زیادی به بازیکنان جوان داده خواهد شد: 

نمی دانم که شما سوابق من در تیم هایم را دیده اید یا نه. این باشگاه یک آکادمی خارق العاده دارد که باعث شده با وجود شناخت کمی که از این جوانان دارم، آنها را برای تمرین امروز فرا بخوانم. استعداد های جوانمان در صورت شایستگی قطعا فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهند داشت. تلاش ویژه ای برای مراقبت از آنها انجام خواهم داد. با وجود این بچه ها، شما همیشه یک نیروی جوان و با انرژی خواهید داشت که می توانند به تیم کمک کنند. این موضوع بسیار مهم است و یک پیام برای بازیکنانمان که در رده های پایین تر هستند ارسال می کند. اگر آن ها عملکرد خوبی داشته باشند، قطعا فرصت بازی در تیم اول را پیدا خواهند کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس