Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت هیات ورزش همگانی شهرستان پردیس سمینار آموزشی طراحی و تمرینات ورزش های معلق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ هیئت ورزشهای همگانی شهرستان پردیس ظهر امروز برای نخستین‌بار در همکاری مشترک کمیته ورزشهای معلق استان تهران و دو کمیته فانکشنال و ورزشهای معلق شهرستان پردیس سمینار طراحی تمرینات با رویکردهای  چربی سوزی ،عضله سازی و تفاوتهای آن ومعرفی ورزشهای زیر مجموعه تمرینات معلق مانند TRXو 4Doroو بانجیو  را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمینار با حضور چهره های ورزشی مطرح استان در رشته ورزش های معلق و به همت  کمیته trx  هیات ورزش های همگانی شهرستان پردیس در سالن همایش الغدیر برگزار شد.

 گفتنی است دکتر معراج مژده، مریم زنبق قهرمان کراسفیت زنان ایران و نعمتیان رئیس کمیته ورزشهای معلق استان تهران و  زارع دبیر کمیته، هادی سوهانی ریسس هیات ورزش همگانی شهرستان پردیس ضمن حضوردر مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

سوهانی رییس هیات همگانی شهرستان پردیس در گفتگو با برنا اظهار داشت: سمینار امروز در راستای تشویق  و فعال  کردن شهروندان پردیس برکزار شد و  در تلاشیم آموزش  رشته های جدید بتواند گاهی بلند در جهت رشد ورزش و سلامت جسمی شهروندان شهرمان بردارد.

وی با بیان اینکه بانوان شهرستان پردیس حضور و فعالیت بیشتری در برنامه ها دارند، افزود: خوشبختانه از سمینارهای آموزش و برنامه های ورزشی هیات هنگانی شهرستان تاکنون استقبال خیلی خوبی صورت گرفته و بخش بزرگی از این استقبال و حمایت ها از سوی بانوان شهرستان بوده.

سوهانی در پایان خانواده بزرگ هیات همگانی شهرستان پردیس را جوان، پرتلاش و خوش فکر خواند و خاطر نشان کرد این ویژگی های مثبت خانواده ورزش همگانی که با راهکارها و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان ورزشی همراه است توانسته اتحاد و انسجام بسیار بالایی برای اعضا و در نتیجه اجرای برنامه های ورزشی مفید برای شهروندان به ارمغان آورد.

به گزارش برنا در این مراسم حامد پاشا محمدی به عنوان دبیر هیات همگانی شهرستان پردیس معرفی شد و  از مریم زنبق قهرمان کراسفیت زنان ایران با اهدای لوح یادبود از سوی هیات همگانی  تقدیر و تشکر شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران ایران پیشکسوتان رشد سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج