Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در پی درخواست میترا ابراهیمی کارگردان فیلم مستند «کامی» نسبت به عدم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی، فیلم مستند «قصه دختران فروغ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خاطره حناچی به بخش مستند این دوره جشنواره اضافه شد.

مستند «قصه دختران فروغ» روایتگر زندگی دختران و پسران بدسرپرست ساکن شهر مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مدت زمان زیادی همراه با یک زوج در یکی از مراکز خصوصی وابسته به بهزیستی زندگی می‌کنند. بعد از گذشت چند سال تعدادی از جوانان این مرکز بر علیه این زوج که زمان طولانی پدر و مادر خودشان می‌دانستند، شکایت می‌کنند.

عوامل مستند عبارتند از پژوهشگر: خاطره حناچی، فیلمبردار: محمدرضا جهان‌پناه، مهدی آزادی، صدابردار: حسن شبانکاره، تدوینگر: اسماعیل منصف، صداگذار: حسن شبانکاره، آهنگساز: صبا ندائی، مدیر تولید: باران کارگر، ابراهیم اللهیاری، تهیه‌کننده: خاطره حناچی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 4826976 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ابراهیم داروغه زاده قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی سازمان صداوسیما کارگردان سینما جایزه سینمایی پیام تسلیت شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد