Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اینترنتی رییس جمهوری عراق، در این نشست که در کاخ السلام در شمال بغداد برگزار شد، حاضران بر منافع عراق و امنیت سیاسی و مالی آن در بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ضرورت دوری گزیدن این کشور از درگیری‌ها و ضرورت آرامش، خویشتنداری و کاهش تنش تأکید کردند.
در این جلسه همچنین بر اهمیت تسریع در تشکیل دولت جدید و تحقق خواسته‌ها برای انجام اصلاحات در سطوح مختلف سیاسی، اقتصادی و خدمات‌رسانی تأکید شد به طوری که تا تحقق کامل پیروزی بر تروریسم، حاکمیت عراق و امنیت عراقی‌ها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این بیانیه آمده است: این جلسه بر ضرورت حفظ حاکمیت ملی عراق و حفاظت از کشور دربرابر دخالت کشورهای خارجی تأکید شده است.
پیش از این، عبدالمهدی در نشست کابینه دولت پیشبرد امور عراق از رییس جمهوری و رییس مجلس این کشور خواسته بود که جانشین وی را معرفی کنند.
عادل عبدالمهدی آذر ماه گذشته به دنبال اوج گیری اعتراض‌های مردمی در استان‌های مرکزی، جنوبی و شرقی عراق از سمت خود استعفا کرد و دولت وی تا زمان معرفی نخست وزیر جدید عهده دار پیشبرد امور شد.

با وجود پایان مهلت قانونی، هنوز نخست وزیر جدید عراق به علت اختلاف‌های سیاسی در میان مسوولان، نمایندگان و شخصیت‌های سیاسی عراق معرفی نشده است.

عراق این روزها با چالش‌های مختلف و پیچیده سیاسی، امنیتی و اجتماعی روبروست.

برچسب‌ها عادل عبدالمهدي برهم صالح محمد الحلبوسی عراق پروندهٔ خبری اعتراض در عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدي برهم صالح محمد الحلبوسی عراق عادل عبدالمهدي برهم صالح محمد الحلبوسی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن